Skip to main content

سالام به این مطلب نظر افکنید

سالام به این مطلب نظر افکنید
Anonymous

سالام به این مطلب نظر افکنید خواهید دید که آمریکا یا 1 . با درایت وعقل حرکت میکند و بیگدار به آب نمی زند و یا 2 . از روسیه حساب میبرد منطق میگوید دومی باطل است .

جنگنده ی روسی برای جت های آمریکایی بر فراز سوریه مزاحمت ایجاد کرد
Şənbə, 09.10.2015 06:19
گوناز تی وی : اقدامات روسیه در سوریه خطرناک تر می شود
به گزارش گوناز تی وی دو جت آمریکایی که از پایگاه اینجیرلیک در تورکیه برای انجام عملیات بر علیه داعش به پرواز در آمدند توسط یک جنگنده ی روسی مورد مزاحمت هوایی واقع شدند.
رسانه های تورکیه گزارش کرده اند که این بمب افکن های آمریکایی برای انجام عملیات در نزدیکی رقه بر علیه نیروهای داعش به پرواز در آمده بودند. در حین پرواز در آسمان سوریه ، یک جنگنده ی روسی با ایجاد مزاحمت برای این جت های آمریکایی مانع از ورود آنها به آسمان منطقه ی رقه شد. جت های آمریکایی سعی نمودند تا فاصله ی لازم را حفظ کنند اما جنگنده ی روسی از مسیر خود بازنگشت و این عملیات ابطال شد.
گفته شده است که روسیه و ایالات متحده برای استفاده ی مشترک از آسمان روسیه در حال گفتگو می باشند اما هنوز توافقی حاصل نشده است.
از سوی دیگر گفته شده است که یک ناو جنگی روسی از تنگه ی چاناق قلعه در تورکیه به سوی دریای اژه عبور کرده است هنوز مقصد این ناو بدرستی مشخص نیست اما عبور این ناو روسی از تنگه ای در تورکیه واکنش ها بر علیه این کشور را بدنبال داشته است.