Skip to main content

سالام بخوانید که خواندنی است

سالام بخوانید که خواندنی است
Anonymous

سالام بخوانید که خواندنی است :

ک ک اعلام آتش بس کرد
Bazar, 10.10.2015 05:33
گوناز تی وی : گروه تروریستی پ ک ک اعلام آتش بس نمود
به گزارش گوناز تی وی در حالیکه حرف و حدیث ها در مورد اعلام قریب الوقوع آتش بس ادامه داشت این گروه تروریستی در آستانه ی انتخابات 1 نوامبر رسما اعلام آتش بس نمود.
آتش بس اعلام شده توسط این گروه به عنوان دوره ی "بدون عملیات" تلقی می شود. گروه تروریستی پ ک ک اعلام کرد :
"تا زمانی که از درون تورکیه به نیروهای ما و مردم ما حمله ای صورت نگیرد ما نیز عملیاتی علیه نیروهای دولتی انجام نخواهیم داد. گروه ما پیام های دعوت به آتش بس را هم مورد توجه قرار داد. نیروهای ما در این مدت از انجام عملیات طراحی شده امتناع خواهند کرد و تنها به حفظ مواضع خود اکتفا خواهد نمود. نیروهای ما مانع از برگزاری انتخابات 1 نوامبر نخواهد شد "
گفتنیست در این بیانیه ی پ ک ک هیچ اشاره ای به مدت آتش بس نشده است. ناظران می گویند که گروه تروریستی پ ک ک در آستانه ی انتخابات برای اینکه حزب دموکراتیک خلق ها وارد پارلمان شود دست به چنین اقدامی برده است.
لازم به ذکر است که برخی از چپ گرایان تورک معتقد بودند که اگر حزب دموکراتیک خلق ها وارد پارلمان تورکیه شود صلح و دموکراسی در این کشور توسعه می یابد این در حالیست که با حمایت عده ای از چپ گرایان تورک از این حزب و ورود آن به پارلمان ، نیروهای پ ک ک آتش بس را به طور یکجانبه نقض کردند. عده ای معتقدند با توجه به رانت بزرگ اقتصادی بویژه کمک های خارجی به این گروه از سوی کشورهایی مانند ایران سوریه و روسیه ، مبالغ هنگفت درامد کارتل های مواد مخدر و نظیر آن ، هرگز گروه تروریستی پ ک ک خواهان ایجاد صلح در تورکیه نیست و از وضعیت موجود استفاده می کند.