Skip to main content

سازمان فدائیان خلق اساسن

سازمان فدائیان خلق اساسن
Anonymous

سازمان فدائیان خلق اساسن باوری به ازادی و دمکراسی ندارد و هدف این سازمان از دادن اعلامیه به هر مناسبتی فقط خود را مطرح کردن و سرانجام کومونیست کردن ایران است. هدف نهائی کردان در 4 کشور ایران ترکیه و عراق و سوریه جدائی از این کشور ها و ایجاد کشور جدیدی بنام کردستان است. دولتهای این 4 کشور با ایجاد کشوری جدید مخالفند چرا که نقشه خاورمیانه بهم خواهد خورد و پیروز واقعی دولت اسرائیل خواهد بود و این اساسن با روند تاریخی این کشور ها سازگار نیست و دولت اسرائیل نیز بر طبل جنگ میکوبد. انچه در انکارا روی داد هشدار به کردان است که دولت ترکیه مخالف تجزیه ترکیه میباشد و از هیچ اقدامی روی گردان نیست. سازمان فدائیان خود نیز در جامعه ایرانی خط تجزیه را به پیش میرد یعنی همراه با جریانات تجزیه طلبانه و در راه اهداف انها قدم برمیدارد.

در گنگره اخر فدائیان 60 در صد خواهان تجریه بودند که به حد نصاب 63 در صد نرسید و فتوای تجزیه رسمیت پیدا نکرد.سازمان فدائی در حقیقت تمامیت ارضی هر چهار کشور را زیر سئوال میبرد و ناخوداگاه مروج تروردر منطقه میشود. حقوق مردم کرد چگونه تامین میشود؟ در چهار چوب قوانین اساسی کشور ها و یا جدائی از این کشورها ؟
اگر حقوق مردم کرد در چهار جوب این کشور ها تامین میشود سازمان فدائی باید مخالف تجزیه طلبی و به رسمیت شناختن مرزهای قانونی هر چهار کشور باشد.در ایران نیز حقوق اقلیتهای باید در چهارچوب قانون و تمامیت ارضی ایران تعریف شود و دفاع از تمامیت ارضی ایران باید یکی از اصول سازمان فدائی گردد .جناح تجزیه طلب و هویت خواه ترک در سازمان فدائی از این سازمان استفاده اابزاری برای پیشبرد اهداف خود میکند و دفاع از حقوق کرد بهانه ای برای جدائی از ایران است. پرسش این است ایا سازمان فدائی تمامیت ارضی ایران را میپذیرد یا نه ؟