Skip to main content

1-تیتر این مطلب غلط و

1-تیتر این مطلب غلط و
Anonymous

1-تیتر این مطلب غلط و جانبدارانه و منحرف کننده است.( انفجار در میان راه‍پیمایی کردها) . تظاهرات کنندگان مخالفان جنگ و خونریزی بودند و خواستار صلح و امنیت. این گروه تظاهر کننده کرد نبودند یعنی تظاهرات اصلا جنبه قومی نداشت بلکه جنبه اجتماعی داشت و از اقشار مختلف مردم ترکیه در آن حاضر بودند.
2- کسانی که دولت ترکیه یا سازمانهای امنیتی یا سایر احزاب مخالف حزب حاکم را متهم می کنند مانند احزاب ملی گرا با این توجیه که این احزاب هم مخالف حزب حاکمند هم مخالف کردها لطفا مدارک و مستندات خود را بیان نمایند خصوصا جناب آقای توکلی لطفا بیطرفانه خوانندگان را ارشاد فرمایند.
3- این که تروریستهای پ ک ک مخالف روند صلح هستند بر همگان روشن است و شروع کننده درگیریهای اخیر هم این گروهک بودند . جنگ طلبی اخیر این تروریستها منجر به ضربه خوردن روند صلح و آشتی در ترکیه شد ترکیه را درگیر مشکلات داخلی کرد

و از موضوع سوریه غافل نمود این مساله مستقیما به سود بشار اسد و ایران و روسیه تمام شد.اعلام آتش بس از طرف تروریستهای پ ک ک را همانقدر باید باور کرد که شعار انسان دوستی پان فارسها را. این گروهک مزدور تاکتیک عوض میکند و بنا به ضرورت هر روز نقشه جدیدی می چیند اگر خواهان صلح و آتش بس هستند نیازی به اعلام نیست سلاح ها را زمین بگذارند و به زندگی عادی برگردند.
4- ترکهای آذربایجان نیز مانند همه انسانهای آزادیخواه و صلح طلب این حملات و ترورها را محکوم کرده و خواستار شناسایی و مجازات تروریستها هستند . ما در این مصیبت در کنار هم نژادان ترکیه ای خود قرار داریم و ابراز همدردی میکنیم.