Skip to main content

دوستان عزیز، بیشتراز یک ماه

دوستان عزیز، بیشتراز یک ماه
Anonymous

دوستان عزیز، بیشتراز یک ماه بنده در سفری تجسسی در کشوری بیگانه بودم و توانستم سالم برگردم. حالا باز هم از سعادت داشتن مهمانانی ارزشمند در پیش خود مغرورم. بگذاریم در وحله نخست از دوست همیشه در صحنه، آقای مراد برقی آغاز کنم.
جناب مراد برقی، تقریباً دوسال میشود که شما مسائل ژئوپولیتیک منطقه را در نبود کارشناسان کارآزموده، برسی میکنید. و اگر بخواهیم خلاصه همه 3500 کامنت شما را، در یک کلمه بگنجانیم، به نتیجه ناگوار صفر میرسیم. سرورهای ایران گلوبال در حال حاظر دچار سنگینی بار هستند و از آنها، بر اثر داغی شدید، دود برمیخیزد. پرسش ما اینست که آیا میشود تقاضا کنیم کامنتهای شما را از سرور بیرون بکشیم تا سرورهای ما تنفسی راحت بکشند؟

- نخیر، بهیجوجه! زبان فارسی با 150 فعل منهای 40 فعل خارجی، قادر بدرک کامنتهای من نیست. زبان ترکی با 100000 فعل توانست جایزه نوبل شیمی را نسیب یک کرد

هنوز منفجر نشده بکند. جامعه شناسان که هری.
خوب، پرسشی از جناب Anounymj ، شما میگوید در انفجار دیروز شاهد بودید و همچنین از گوزنار TV نقل قول میکنید که دو انفجار نبودند بلکه 98 انفجار بودند.
اولاً، منشور کوروش تقلبی است. دوماً، زبان ترکی از زبان سومری سرچشمه گرفته. حالا اگر آب چشمه خشک شده دیگه گناه ما ترکهای مظلوم نیست. سوماً، ما ترکها ایران سازوندیم و یا بهتر بگویم ...( نقطه چینها از ا.س است) توش. چهارماً، جریان 98 انفجار متلی دارد. همه کوردها که کشته شدند، هر کدام یک بمب به کمر خود بسته بودند و دو زمانه آنها را منفجر کردند. پلیس هم با گاز اشگ آور رسید و سعی کرد تا با پاشیدن گاز اشگ آور مانع از انفجار 98 بمب دیگر که در جیب بغلی جاسازی شده بودند، شوند.
مثل اینکه دودی از سرورها بلند میشود! اجازه بدهید سرورها را خاموش کنیم.