Skip to main content

سالام بارزانی با ترکیه پ ک

سالام بارزانی با ترکیه پ ک
Anonymous

سالام بارزانی با ترکیه پ ک ک تروریست با باصطلاح ایران صف بندی ها در منطقه تکمیل تر میشود هرکس باید جایگاه منطقی و انسانی خود را در نظر بگیرد تا به جبهه نا اهلان و دیکتاتوران و خود فروشان و نامردان در نغلطد امیدم آن است که کلیه انسانهای دموکرات درست مقالات روشنگرانه بنویسند وپخش کنند و ماها هم آگاهانه درست انتخاب کنیم تا بعد پشیمانی نیاورد: سیز ساغ من سالامات

اخبار
اقلیم کردستان : پ ک ک و ایران برای سقوط بارزانی متحد شدند
Çərsənbə Axşamı, 12.10.2015 03:27
گوناز تی وی : "جنبش گوران" و پ ک ک ساختمان حزب دموکرات اقلیم کردستان را به آتش کشیدند.
به گزارش گوناز تی وی در درگیری های بین نیروهای امنیتی اقلیم کردستان با معترضان طرفدار پ ک ک و حزب گوران در کلادیزی در اقلیم کردستان سه نفر کشته شدند. در چند شهر دیگر نیز معترضان به ساختمانهای حزب دموکرات اقلیم کردستان یورش برده اند.
در این تظاهرات شعارهایی در حمایت از عبدالله اوجالان رهبر گروه تروریستی پ ک ک سر داده شد. این معترضان به ساختمان های احزاب اسلامگرای کرد در شمال عراق نیز یورش بردند.
منابع کرد در اقلیم کردستان ادعا می کنند که در این کار جمهوری اسلامی دست دارد و پ ک ک را وادار نموده تا در فضای سیاسی اقلیم کردستان تنش ایجاد کند. این منابع مدعی هستند که ایران خواهان سرنگونی بارزانی است و این کشور سعی دارد تا مانع از تثبیت سیستم حکومتی اقلیم کردستان به عنوان سیستم ریاستی باشد تا از این طریق بارزانی را سرنگون کنند. بارزانی با دولت تورکیه روابط خوبی دارد و در منطقه از سیاست های این کشور تبعیت کرده از ورود به منطقه ی سیطره ی ایران خودداری می کند. وی از سوی مخالفانش متهم است که به عنوان فردی تحت نفوذ تورکیه محسوب می شود.
مسعود بارزانی رهبر حزب دموکرات اقلیم کردستان است