Skip to main content

سالام بخوانید :

سالام بخوانید :
Anonymous

سالام بخوانید :

پلیس تورکیه در صدد دستگیری 20 تروریستی است که آماده ی حمله ی انتحاری هستند
Çərsənbə Axşamı, 12.10.2015 03:02
گوناز تی وی : ادعاها در مورد حملات احتمالی تروریستی در تورکیه موجب خشم شده است
به گزارش گوناز تی وی در حالیکه در دو ماه گذشته تنها بر اثر حملات تروریستی گروه داعش در تورکیه 130 نفر جان خود را از دست داده اند اینبار نیز نیروهای امنیتی تورکیه از احتمال وقوع بیش از 20 حمله ی تروریستی در این کشور خبر داده اند.
در استان غازی آنتپ تورکیه "جلیقه های انتحاری" بدست آمده بود و ارتباط بین افرادی که با این جلیقه ها مرتبط هستند و حملات انتحاری آنکارا موجب شده تا نیروهای امنیتی تورکیه در پی دستگیری 20 مظنون به عضویت در داعش باشند
نیروهای امنیتی تورکیه سال گذشته در یک عملیات در استان غازی آنتپ 33 جلیقه ی انتحاری بدست آورده بودند در همین راستا 12 تروریست دستگیر شده بودند همچنین یک تروریست نیز با حمله ی انتحاری خود در سوروچ خود را منفجر کرده بود. از همین رو 20 تروریست دیگر متواری بودند. نیروهای امنیتی مشخص نموده اند که این افراد در خارج از تورکیه به سر می برند. بیم آن می رود که این افراد برای انجام عملیات انتحاری به تورکیه بازگردند.
هنوز ارتباط بین دو بمبگزار آنکارا با این 20 فرد متواری مشخص نشده و پلیس منتظر نتیجه ی آزمایشات دی ان ای می باشد. از سوی دیگر رسانه های تورکیه ادعا کرده اند که البغدادی رییس گروه داعش خود دستور حمله ی انتحاری آنکارا را داده است. در همین راستا 100 تروریست را به تورکیه گسیل داشته و در صدد آنست که به نیروهای چپ گرا حمله نماید.