Skip to main content

سالام خبر دست اول :

سالام خبر دست اول :
Anonymous

سالام خبر دست اول :


Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services0عملیات انتحاری نیروهای پ ک ک لو رفته است
Çərşənbə, 13.10.2015 03:33



گوناز تی وی : پ ک ک قصد داشته تا در مراسم تشییع جنازه ی شهدای تورک حملات انتحاری انجام دهد

به گزارش گوناز تی وی سه روز قبل از حمله ی انتحاری در میتینگ صلح در آنکارا پایتخت تورکیه ، قرار بوده است که نیروهای پ ک ک در استانبول و آنکارا در مراسم تشییع جنازه ی شهدای ارتش حملات انتحاری انجام دهند این افراد دستگیر شده و به سیستم عدالت تورکیه تسلیم شده اند.

گروه پ ک ک قرار بود این حملات انتحاری را در پاسخ به حملات هوایی ارتش تورکیه به گورستان های پ ک ک انجام دهد ارتش تورکیه حمله به این گورستان ها را به دلیل پناه گرفتن نیروهای پ ک ک در آنها عنوان کرده بود.

در خیابان وطن در مقابل پلیس امنیت در آنکارا یک بمبگزار انتحاری منسوب به پ ک ک دستگیر شده بود.

یک ضارب پ ک ک نیز سه روز قبل از حمله ی انتحاری آنکارا در هنگام آغاز عملیات تروریستی علیه یک قاضی در مقابل ساختمان قوه ی قضاییه دستگیر شده است.

در استانبول و آنکارا افراد عضو گروه تروریستی چپ افراطی DHKP-C قصد انجام عملیات تروریستی در مقابل قوه ی قضاییه را داشتند که دستگیر شده اند.

روزنامه ی یئنی شفق همچنین در مورد دستگیری چهار فرد منسوب به پ ک ک خبر داده که در صدد انجام عملیات تروریستی در مراسم تشییع جنازه ی شهدا بودند.