Skip to main content

سالام خبری خوش برای همه آزاد

سالام خبری خوش برای همه آزاد
Anonymous

سالام خبری خوش برای همه آزاد اندیشان:

احمد اوبالی : گوناز تی وی در مورد پخش از ماهواره های آزر اسپیس و تورک ست مذاکره کرده است
Çərşənbə, 13.10.2015 14:53گوناز تی وی : موسس و مدیر تلویزیون گوناز تی وی از مذاکرات این گروه رسانه ای با آزر اسپیس و تورک ست خبر داد
به گزارش گوناز تی وی آقای احمد اوبالی که در سفر به آزربایجان شمالی و تورکیه برای شرکت در یازدهمین سالگرد تاسیس تلویزیون ملی آزربایجان جنوبی بود ابراز داشت که با ماهواره ی آزر اسپیس و تورک ست در مورد پخش از این ماهواره مذاکره نموده است.
آقای اوبالی در پس از بازگشت به ایالات متحده در یک برنامه ی زنده ی تلویزیونی شرکت کرد وی ابراز داشت که با ماهواره ی آزر اسپیس در مورد پخش از این ماهواره (ستل لایت) توافق نامه امضا نموده است و در مورد پخش تلویزیون ملی آزربایجان جنوبی(گوناز تی وی) از ماهواره ی تورک ست نیز رایزنی کرده است.
آقای احمد اوبالی در اینباره گفت :
فعلا ماهواره ی تورک ست اعلام کرده است که برای پخش از طریق این ماهواره رایزنی ها ادامه دارد اما ماهواره ی آزر اسپیس آزربایجان شمالی در اینباره توافق نامه را امضا کرده است و بزودی در عرض دو ماه ماهواره ی آزر اسپیس اقدام به پخش کانال تلویزیونی گوناز تی وی خواهد کرد.
در سالهای آغاز تاسیس گوناز تی وی این کانال تلویزیونی با تورک ست در مورد پخش از این ماهواره توافق نموده بود و برای مدتی نیز از این ماهواره برنامه های تلویزیونی گوناز تی وی قابل دریافت بود.