Skip to main content

امیدورام یکی از کباده

امیدورام یکی از کباده
Anonymous

امیدورام یکی از کباده کشان چپ که ملتی را بنام سوسیالیسم و حق تعین سرنوشت به سیاهی تاریخ بردند انقدر شهامت اخلاقی داشته باشند و از نقش و ارا ... گذشته خود در مقام دفاع بر ایند. اما چند داوری در باره نوشته بالا.

بر اساس اسناد و گزارش و تصاویر و فیلم ها ی موجود ایران در دوران قاجار ها روزگاری تیره و تباه داشت . خاندان قاجار با بیش ا ز 1/5 قرن حکومت اقدامی برای بهبود زندگی مردم ایران نکردند . اگر جز این میبود نیازی به انقلاب مشروطه نمیبود. دفاع و یا اویختن به گذشته هشتاد سال پیش در حقیقت خود را فریب دادن است.

به شهادت تاریخ بهترین دوران سازنده گی با تمام کمبود ها همان دوران رضا شاه و محمد رضا شاه است.

اغاز و پایان جنگ دوم سراغاز شومی برای جامعه ایرانی بود چرا که ورود ارتش سرخ به ایران و بوجود اوردن حزب دست نشانده توده میسر تاریخ ایران و جامعه باسواد ایرانی را به انحراف کشاند. وجود صدها نویسنده در درون حزب توده از جمله شاملو مانند خوره هرگونه فضای ارام و میهن دوستی را تبدیل به دشمنی و خصومت با دولت و دادن وعده دروغ عدالت و بلاخره روس پرستی کردند. نتیجه ان روس پرستی و رویای سوسیالیسم میتوان در چهره تروریستها ی فدائی و رمانهای براهنی و کودتا ی 28 مرداد مشاهده کرد.
بوجود اوردن دو جریان تجزیه طلب فرقه پیشه وری و قاضی محمد خود ضربه دیگری بر پیکر قانون اساسی و جامعه ایران بود.
کرکسان چپ در جامعه ایران هدفی جز اشوب و براه انداختن جنگ طبقاتی و ایجاد دشمنی با کشور و جهان ازاد هدفی دیگر را دنبال نکردند. سیاست و کارکرد چپ در ایران همواره بر اساس دفاع از منافع دولت روس و تجزیه بوده است.