Skip to main content

سالام شرحسیز بدون شرح :

سالام شرحسیز بدون شرح :
Anonymous

سالام شرحسیز بدون شرح :



Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services2هویت بمبگزاران انتحاری آنکارا مشخص شد
Cümə Axşamı, 14.10.2015 03:33



گوناز تی وی : یکی از بمبگزاران برادر بمبگزار حادثه ی سوروچ است

به گزارش گوناز تی وی در تصاویر دوربین ها حفاظت شهری مشخص شده است که یونوس امره آلاگوز برادر عبدالرحمن آلاگوز تروریست کرد عضو داعش در محل حادثه دیده می شود. عبدالرحمن آلاگوز بمبگزار انتحاری حادثه ی سوروچ بود که دو ماه پیش موجب مرگ 30 نفر شد.

پلیس تورکیه در حال بررسی دی ان ای اجساد بمبگزاران انتحاری و خانواده ی مظنونین حادثه ی تروریستی آنکارا می باشد.

از سوی دیگر دو نفر عضو پ ک ک که در روز قبل از حادثه ی تروریستی آنکارا ، وقوع انفجار در محل میتینگ را از روی تویتر خبر داده بودند دستگیر شده اند. یکی از این افراد ارهان نام دارد و متولد دیاربکر می باشد دیگری نیز محمت نام دارد و متولد شهر مرزی سوروچ است. این افراد در پی ارایه ی آدرس آی پی آنها توسط شرکت تویتر دستگیر شده اند.

از سوی دیگر نخست وزیر تورکیه جدیدا از دست داشتن پ ک ک در حادثه ی تروریستی آنکارا خبر داده است وی گفت :

تحقیقات ما نشان می دهد که داعش و پ ک ک هر دو در این عملیات به احتمال قوی دست دارند.



در حادثه ی تروریستی آنکارا دو بمب منفجر شده است و دقیقا مشخص نیست که آیا دو بمبگزار هر دو عضو یک گروه تروریستی بوده اند یا نه.

از سوی دیگر رسانه های تورکیه گزارش کرده اند که یکی از مظنونان حمله ی انتحاری آنکارا نیز فردی به نام عمر دنیز دوندار می باشد. هر دو نفر از غازی آنتپ برای انجام عملیات به آنکارا آمده بودند و فردی به نام ی.ش برای اجرای نقشه ی بمبگزاری در محل مکاشفه و رصد پیش از عملیات انجام داده است. رانندگان خودروهایی که بمبگزاران را به آنکارا رسانیده و نیز ی.ش دستگیر شده اند.