Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous

سالام


Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services0ارتش بشار اسد با اشتراک سپاه پاسداران و حزب الله با پشتیبانی هوایی روسیه عملیات زمینی اجرا می کند
Cümə Axşamı, 14.10.2015 02:38
گوناز تی وی: نیروهای رژیم اسد با اشتراک سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران و حزب الله لبنان و با پشتیبانی هوایی روسیه، عملیات زمینی علیه مخالفان بشار اسد در سوریه انجام خواهد داد.
به گزارش گوناز تی وی، در حالیکه طی یک هفته ۳ تن از فرماندهان عالیرتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه به هلاکت رسیدند، اما این نهاد هزاران تن از نیروهای خود را جهت انجام جلوگیری از سرنگونی بشار اسد به سوریه فرستاده است.
خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع خبری خود از منطقه گزارش داده که نیروهای اسد با اشتراک سپاه پاسدران و حزب الله لبنان و با پشتیبانی هوایی روسیه در مدت زمان کوتاه عملیات زمینی علیه مخالفان رژیم اسد در منطقه حلب ترتیب خواهد داد.
این منابع خبری گفته اند که در منطقه حلب یک جنگ بزرگ درحال تدارک است و ارتش اسد با اشتراک نیروهای حزب الله و هزاران تن از نیروهای سپاه پاسدران که طی چند روز گذشته وارد سوریه شده اند در حال آماده سازی یک عملیات بزرگ هستند.
در حال حاضر کنترل شهر حلب در نزدیکی مرز تورکیه در دست مخالفان رژیم اسد و کنترل بعضی از مناطق نزدیک این شهر نیز در اختیار گروه تروریستی دولت اسلامی عراق ـ شام موسوم به داعش است.
این در حالیست که روز گذشته گروه تروریستی داعش علیه ایالات متحده آمریکا و روسیه اعلام جهاد کرد.
ابو محمد العدنانی به اصطلاح سخنگوی گروه داعش در یک پیام صوتی از همه مسلمانان جهان خواسته که علیه آمریکا و روسیه بجنگند.