Skip to main content

سالام از اول هم معلوم بود

سالام از اول هم معلوم بود
Anonymous

سالام از اول هم معلوم بود کاسه ای زیر نیم کاسه هست .


Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services0تبریز: مطالبه شهریه از شرکت‌کنندگان کلاسهای زبان تورکی از سوی مسئولین
Cümə Axşamı, 14.10.2015 03:47
گوناز تی وی: مسئولین کلان‌شهر تبریز اقدام به کارشکنی در قبال تشکیل شدن موفقیت آمیز کلاس‌های زبان تورکی کرده‌اند و شرکت در این کلاس‌ها را منوط به پرداخت شهریه 60 هزار تومانی اعلام کرده‌اند.
به گزارش گوناز تی وی، این اقدام مسئولان شهر تبریز در حالی صورت گرفته است که استقبال از این کلاس‌ها که از سوی بنیاد پژوهشی استاد شهریار برگزار می‌شود، در جلسات ابتدایی بی‌نظیر بوده است.
تعداد شرکت‌کنندگان در جلسات اول و دوم این کلاس‌ها از مرز 300 نفر گذشته و این استقبال گسترده تشکیل‌دهندگان کلاس‌ها را نیز با حیرت مواجه کرده است.
سایت رسمی گاماج به نقل از یکی از دست‌اندرکاران تشکیل این کلاس‌ها می‌نویسد، مسئولان، بنیاد تشکیل کلاس زبان تورکی را مشروط به دریافت شهریه کرده‌اند و اظهار داشته‌اند که شرکت در این کلاس‌ها منوط به پرداخت شهریه 600000 ریالی و ارائه کارت ملی می‌باشد. این در حالی است که بنیاد مزبور طبق اساسنامه‌اش حتی برای سایر کلاس‌هایی که در حال حاضر برگزار می‌نماید، هیچ گونه وجهی از شرکت کنندگان دریافت نمی‌دارد.
بنا بر این گزارش،همچنن قرار بر این شده است که از هفته آینده کلاس زبان تورکی در دو گروه و در دو روز جداگانه تشکیل شود.
این کلاس آموزش زبان تورکی در حالی در شهر تبریز به صورت داوطلبانه برگزار میشود که دولت ایران با اینکه هزینه‌ای برای برپایی همچین کلاسهایی نکرده است اما مداخلات برای جلوگیری از تداوم فعالیت و تشکیل این کلاس‌ها از تحرکات مسئولین از جلسات آغازین مشخص است.
گوناز