Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous

سالام
ایران یکی از تونل های انباشت سلاح خود را به جهان نشان داد + ویدئو
Cümə, 15.10.2015 04:52

گوناز تی وی : جمهوری اسلامی تصاویری از یک تونل را نشان داد که محل انباشت موشک است

به گزارش گوناز تی وی سپاه پاسداران با فیلم برداری و پخش تصاویر از یک تونل زیر زمینی که محل انباشت موشک های
خود است خط و نشان کشید.
داخل این تونل زیر زمینی که یک زرادخانه ی مخفی موشکی ایران است برای اولین بار توسط دوربین ها فیلم برداری شده است ایران مدعی است که این تونل در عمل 500 متری از زیر زمین قرار دارد و قطر این تونل 10 متر می باشد.
امیر علی حاجی زاده از پاسداران سپاه ایران با توضیحاتی که در مورد این انبار مهمات خود می داد آنرا "قسمتی از کوه یخی دانست که دیده می شود".
وی همچنین مدعی شده است که در هر شهر و شهرستان ایران در زیر کوهها یک سکوی پرتاب موشک منتظر است تا به اهداف دشمن حمله کند.
وی دوباره غرب را تهدید کرد و گفت : ما در سال آینده موشک های جدید سوخت مایع و جامد پیشرفته را جایگزین این موشک ها خواهیم کرد
گفتنیست ایران ادعا می کند که به تکنولوژی ساخت موشک های بالستیک دست یافته است اما تا کنون برخی از گزارش های خارجی از عدم توان این کشور برای دستیابی به تکنولوژی موشکی خبر داده اند در دوره ی احمدی نژاد برخی از رسانه ها از دروغین بودن "برخی از آزمایشات موشکی ایران" خبر داده بودند. با اینحال گفته می شود که ایران بیشترین بودجه ی نظامی خود را برای خرید و تولید موشک مصرف کرده است. زیرا این کشور به اندازه ی کافی در ناوگان هوایی خود هواپیماهای جنگنده ندارد و هواپیماهای جنگنده ی این کشور فرسوده شده است.
مقامات ایران مرتبا غرب و اسراییل را تهدید به "پاسخ گویی سخت و خشن" می کنند.