Skip to main content

سالام :

سالام :
Anonymous

سالام :


Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services0وزارت دفاع روسیه: هواپیمای منهدم شده توسط تورکیه متعلق به روسیه نیست
Şənbə, 16.10.2015 08:49
گوناز تی وی: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هواپیمای بدون سرنشین منهدم شده توسط جنگنده های تورکیه متعلق به این کشور نیست.
به گزارش گوناز تی وی، به دنبال منهدم شدن یک هواپیمای بدون سرنشین توسط جنگنده های تورکیه در داخل حریم هوایی این کشور، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد این هواپیما متعلق به این کشور نمی باشد.
ایگور کوناشنکف سخنگوی وزارت دفاع روسیه در نشست مطبوعاتی به خبرنگاران گفت که تمامى هواپیماهای روسیه پس از انجام مأموریت به پایگاه هوایی برگشته اند.
وی افزود:" تمامی هواپیماهای بدون سرنشین روسیه در سوریه، بر اساس برنامه های طراحی شده در حال مأموریت در آسمان سوریه هستند".
این درحالیست که ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است این هواپیمای منهدم شده از سوی جنگنده های تورکیه احتمالا متعلق به روسیه است.
امروز ستاد مشترک کل ارتش تورکیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد یک هواپیمای بدون سرنشین که در منطقه "دلی عثمان" از توابع کیلیس از مرز سوریه وارد حریم هوایی این کشور شده بود، توسط جنگنده های اف ـ ۱۶ منهدم شد.