Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous

سالام

Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services2برگزاری مراسم "وطنیمیز-گه‌له‌جه‌ییمیز" در تبریز + تصاویر
Bazar, 17.10.2015 07:38
گوناز تی وی: گروهی از فعالین اجتماعی، روشن‌فکران، ریش‌سفیدان و پیشکسوت‌ های شناخته‌شده آزربایجان جنوبی در شهر تبریز مراسمی با عنوان "وطنیمیز-گه‌له‌جه‌ییمیز" برگزار نمودند.


Paylaşبه گزارش گوناز تی وی به نقل از گاماج، این مراسمات بصورت پیوسته و از طرف روشنفکران ملی و باتجربه با اشتراک بزرگان و متفکران اجتماعی بصورت هماهنگ تحت شعار وطنیمیز-گه‌له‌جه‌ییمیز (وطنمان-آینده‌مان) برگزار می گردد.
در این مراسم در خصوص انتخابات مجلس در ایران و شهرهای آزربایجان‌جنوبی گفتگوها و مصلحت‌ اندیشی‌هایی در میان حاضرین صورت گرفته است.
در جریان این مراسم از زندانی کردن بی دلیل فعالین ملی و روشنفکران آزربایجان جنوبی در تمام شهرها یاد شد و از مقاومت و استقامت آنان تجلیل و تقدیر بعمل آمد.
بنا بر این گزارش، به رسم بزرگداشت و تجلیل از فعالین شناخته‌شده زندانی آزربایجان ‌جنوبی همچون آقایان عباس لسانی و حسین علی‌محمدی و دیگر روشفکران و فعالین دربند زندانی هدایایی در نظر گرفته شده بود.
در این مراسم برای دو تن از فعالین زندانی آزربایجانی آقایان عباس لسانی و حسین علی‌محمدی هدایایی در نظر گرفته شده بود که به دو نفر از فعالین نزدیک به آنان تقدیم گردید.









گوناز تی وی
H.M