Skip to main content

مسؤل محترم کامنتها،

مسؤل محترم کامنتها،
اژدر بهنام

مسؤل محترم کامنتها،
به خواست آقای توکلی و برای اطلاع خوانندگان گرامی و رفع برخی سوءتفاهمات توضیحاتی را درباره کامنتها می‌نویسم.
1- من بعنوان کسی که به مسائل فنی سایت رسیدگی می‌کنم، دارای تمامی امکانات سایت، از جمله تمامی امکانات کامنتها هستم ولی تنها عرصه کاری من مسائل و مشکلات فنی سایت است و هیچ دخالتی در تصمیم‌گیریها، انتشار یا عدم انتشار مطالب و مقالات و یا کامنتها ندارم. بنابراین هر جا که در توضیحاتم تعدا افراد را آورده‌ام، منظور من افرادی بجز خودم هستند.
2- حدود 190 نفر کد ورودی سایت را در اختیار دارند. کامنتهای همه این افراد یک‌زمانه هستند و به محض نوشتن، منتشر می‌شوند.
3- قبلا همه 6 عضو گردانندگان سایت امکان مشاهده، انتشار، عدم انتشار و حذف کامنتها را داشتند. در حال حاضر تنها شما و آقای توکلی این امکان را دارید.

4- قاعده بر این بوده و است که مطلقا هیچ کامنتی حذف نشود. در صورت حذف کامنت، سیستم سایت، عین کامنت را توسط ایمیل به من و آقای توکلی می‌فرستد. بنابراین هیچ کامنتی نمی‌تواند بدون اطلاع ما دو نفر حذف شود.
5- کامنتهایی که به هر دلیلی منتشر نمی‌شوند (از نظر خواننده سایت، حذف می‌شوند)، در صفحه مخصوص کامنتهای منتشر نشده جمع‌آوری می‌شود و همیشه برای کنترل مجدد در اختیار مسؤلین قرار دارد.
6- از زمانیکه شما مسؤلیت کامنتها را به عهده گرفته‌اید، انتشار و عدم انتشار تمامی کامنتها توسط شما و یا آقای توکلی بوده است.
7- همکارانی که اسامی آنها در صفحه "درباره ما" آمده است (9 نفر)، علیرغم مخالفت من، امکان ویرایش کامنتهای خود را دارند. دلیل مخالفت من یک مشکل فنی است که موجب سوءتفاهمات بسیاری شده است.
مشکل این است که هنگام ویرایش کامنت، از آنجایی که این دوستان اختیار تغییر تاریخ را ندارند، سیستم سایت تاریخ ویرایش را بعنوان تاریخ نوشتن کامنت وارد می‌کند و کامنتها پس و پیش می‌شوند. یعنی کامنت ویرایش شده در ردیف اول قرار می‌گیرد. متاسفانه ما تا به حال نتوانسته‌ایم راهی برای حل این مشکل پیدا کنیم. این اشکال برای ادیت کامنت توسط شما و آقای توکلی وجود ندارد.
امیدوارم با توجه به این مشکل و سوءتفاهماتی که پیش می‌آورد، تصمیم گرفته شود که امکان ویرایش کامنتها به کسی جز شما و آقای توکلی داده نشود.

با بهترین آرزوها برای شما، همکاران و خوانندگان گرامی سایت