Skip to main content

سالام :

سالام :
Anonymous

سالام :


Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services0قاسم سلیمانی به همراه ۲هزار نیروی سپاه قدس آماده حمله به حلب+تصویر
Bazar Ertəsi, 18.10.2015 02:22
گوناز تی وی: قاسم سلیمانی به همراه ۲ هزار از نیروهای سپاه قدس خود را برای حمله به شهر حلب در سوریه آماده می کنند.
به گزارش گوناز تی وی، درحالیکه نیروهای رژیم اسد به همراه سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان خود را برای یک حمله گسترده برای بازپس گیری شهر حلب در سوریه که در دست نیروهای مخالف قرار دارد، قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس(شاخه برون مرزی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی) نیز به همراه ۲ هزار از نیروهایش در مرز حلب مستقر شده اند.
قاسم سلیمانی که فرماندهی نیروهای جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان در سوریه را برعهده دارد، با نیروهای تشکیل شده از سربازان شیعه در نزدیکی شهر حلب در سوریه عکس دسته جمعی گرفته است.




گفته می شود عملیات حمله نیروهای سپاه پاسدران و حزب الله لبنان علیه گروههای مخالف بشار اسد در منطقه حلب با پشتیبانی هوایی جنگنده های روسیه انجام خواهد گرفت.
این درحالیست که دیدبان حقوق بشر سوریه گزارش داده که در نتیجه تحرکات اخیر نیروهای اسد به همراه سپاه پاسدران و حزب الله، تعدادی کشته در منطقه جبل عزان از توابع شهر دو میلیون نفری حلب وجود دارد.
گزارشات حاکی از آن است نیروهای رژیم اسد کنترل سه روستا را در منطقه حلب که تحت کنترل گروههای احرارالشام و النصره قرار داشت، در دست گرفته اند.
گوناز تی وی
S.N