Skip to main content

سالام :

سالام :
Anonymous

سالام :


Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services0لوکاس کینی فرزند کارگردان هالیوود چگونه به ابو بصیر البریطانی تبدیل شد؟ - تصاویر
Çərsənbə Axşamı, 19.10.2015 04:34



گوناز تی وی : فرزند یک کارگردان هالی وود به صفوف تروریست ها پیوسته است

به گزارش گوناز تی وی لوکاس کینی یک مسیحی کاتولیک 26 ساله اهل لندن بود وی پس از آنکه باور دینی خود را به اسلام تغییر داد نام خود را نیز به ابو بصیر البریطانی تغییر داده است و به صفوف گروه النصره پیوسته است.



وی فرزند پاتریک کینی است که یک دستیار کارگردان هالیوود می باشد که در فیلم های معروفی این نقش را بر عهده داشته است.

مادر لوکاس گفته است از اینکه فرندش به داعش نپیوسته است خوشحال است اما باز می ترسد که لوکاس به عنوان یک طعمه برای حملات انتحاری انتخاب شود.



مادرش همچنین گفته است که فرزندش در سوریه بر اثر اصابت گلوله ی توپ یک دستش را از دست داده ولی هنوز زنده است. گفته شده است که تا 18 ماه دیگر نمی تواند بجنگد. وی همچنین در سوریه ازدواج کرده است.



گفتنیست در اروپا تعدادی از جوانان که دچار بحرانهای روحی هستند به گروههای خشونت طلب جذب شده اند عده ای از این افراد بدلیل حس حقارت سعی کرده اند تا از جامعه ی خود ببرند و در نقطه ی مقابل آن قرار بگیرند.

محققین گفته اند که تعدادی از جوانان نیز بدلایل گوشه گیری و حس نفرت از خانواده هایشان دست به خشونت طلبی و عضویت در گروههای تروریست می زنند. سک تحقیق درباره ی سرخ مویان اروپا ثابت کرده است که این افراد از دوران کودکی بدلیل تمسخر دوستان با یک حس نفرت نسبت به جامعه شان بزرگ می شوند و در بزرگسالی با گروههای افراطی اسلامگرا آشنا شده و به سرعت جذب آنها می شوند.



در بیشتر گروههای تروریست دیده می شود که افراد عضو این گروهها معمولا دچار بیماری های روحی و روانی می باشند. بویژه آنکه حس عدم تعلق به جامعه و "حس زشت بودن" در کودکان ، طرد شدن از سوی جنس مخالف و عدم ارضای جنسی به موقع در جوانان می تواند به چنین امری دامن بزند. این امر در اعضای گروه تروریستی پ ک ک نیز مشاهده می شود. به گونه ای که بسیاری از اعضای این گروه "زشت چهره" تلقی شده اند. همچنین حس ماجراجویی و "نجات جهان" و "تنفر بدلیل مورد تجاوز واقع شدن" نیز می تواند به عضویت در گروههای خشونت طلب دامن بزند.
تصاویر زیر مربوط به گروه پ ک ک می باشد






گوناز تی وی

MA