Skip to main content

سالام همیشه اینطور نیست که در

سالام همیشه اینطور نیست که در
Anonymous

سالام همیشه اینطور نیست که در جغرافی موسوم به ایران آتش نشانی نتواند کاری کند انسانهای با وجدان همه جا هستند:


Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services0آتش نشانان اورمیه جان 20 نفر را نجات دادند + تصاویر
Çərşənbə, 20.10.2015 05:36
گوناز تی وی: ماموران آتش نشانی شهرستان اورمیه جان 20 شهروند گرفتار در حریق را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش گوناز تی وی، در این سانحه سه نفر از ماموران آتش‌نشانی شهرداری اورمیه نیز مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته و مداوا شدند.
اختلال در سیستم برق خودروی پارک شده در پارکینگ یکدستگاه ساختمان 6 طبقه مسکونی در خیابان سرداران اورمیه موجب بروز آتش سوزی شد که به دلیل سریع الاشتعال بودن مصالح به کار رفته در ساختمان به سرعت گسترش پیدا کرد و به طبقات فوقانی ساختمان رسید.

سایت شهرداری اورمیه در این خصوص گزارش داد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و گزارش حادثه آتش سوزی در خیابان سرداران، ستاد فرماندهی آتش نشانی اورمیه بلافاصله آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

ابراهیم شادقوشچی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اورمیه که در محل حادثه حضور داشت دراین زمینه گفت:" آتش سوزی در طبقه زیرزمین یک ساختمان شش طبقه اتفاق افتاده بود و بدلیل وجود مواد سریع الاشتعال اعم از پشم شیشه و یونولیت باعث تسری آن به طبقات بالاتر و سبب گرفتاری و دودگرفتگی افراد ساکن در آن شده بود".

شادقوشچی تصریح کرد:" آتش نشان بلافاصله با حضور به موقع در محل با یورش به آتش، حریق را به کنترل خود درآورده و جان 20 نفر از شهروندان را از مرگ حتمی نجات دادند".