Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous

سالام
نفرت نامه = در فرهنگ عمید نفرت یعنی یکبار رمیدن-کراهت داشتن-ناپسند داشتن-بیزاری ورمیدگی نامه یعنی نوشته-کاغذ نوشته شده-کتاب پس نفرت نامه = نوشته ناپسند – کتاب بیزاری
هر موضوع اجتماعی از چهار جنبه عمده فرهنگی و سیاسی و اقتصادی و نظامی در سطح دنیا و منطقه میتواند طرح وبررسی شود نفرت نامه هم از آن موضوعها ست .
کوتاه سخن اینکه من از جنبه فرهنگی و سیاسی به نفرت نامه نگریسته و بررسی اجمالی بعمل میاورم :
این را میدانیم که همیشه آغازگران بی امان حمله کن وجود دارد تا مدافعین سرسخت و پایداربوجود آید خصوصا" در زمینه فرهنگی که بعدها رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و فراگیر میشود .

مثلا" در جغرافی موسوم به ایران در این 58 سال حکومتی به نام پالانی بعدها پهلوی (پان پارسیسم ) شروع به تاریخ سازی و فرهنگ سازی برای خود میکند اگر تا این حد بسنده میکرد شاید مشکلی نداشتیم ولی زمانیکه دست درازی به فرهنگ و مدنیت سایر ملتهای درون جغرافی موسوم به ایران کرده و تحریفها شروع میشود این همان نقطه آغاز حمله بی امان است که خود به خود و اتوماتیک وار عکس العمل بنام مدافعه سرسخت و پایدار بوجود میاورد .در این 36 سال در پی آن حکومتی دیگر به نام جمهوری اسلامی آخوندی (پان پارسیسم و پان شیعیسم ) همان روشها را با شدت بیشتر انجام میدهد .
اولی و دنباله اش در این 94 سال تحریف نامه ها و نفرت نامه ها نوشته و پخش کرده دومی چندین سال با کار فرهنگی حالت تدافعی دارد و بعد به کار سیاسی رسیده وتا رسیدن به حالت هجوم کلی و قطعی کردن تکلیف که چه خواهد شد را آینده نشان خواهد داد . نتیجه ای که میخواهم بگیرم این است که نفرت نامه ها را ما ملت تر ک آزربایجانی یا ملت عرب اهوازی ننوشته ایم بلکه پان پارسیسم نوشته و ما حالت تدافعی داریم و از فرهنگ و تاریخ و موجودیت خود دفاع میکنیم و کسی که تازه میخواند و ازفرهنگ و تاریخ درست ملتها خبر ندارد اگر مغرض نباشد به نظرش نفرت نامه میاید بقول مشدی عباد والسلام شووود تمام.