Skip to main content

افرین و صد افرین به تو

افرین و صد افرین به تو
Anonymous

افرین و صد افرین به تو . امیدوارم همه پدران اهل دین و تشیع که روزگار خانواده و بویژه دختران خود را در طول 15 قرن دین اسلام و 500 سال تشیع سیاه کردند به این اعتراف درناک تاریخی برسند. اری شیعه مکتب ننگ و ادمکشی و گشتن احساسات است و نه بیشتر . امیدوارم این اعتراف تاریخی شامل نه پدران بلکه اموزگاران تبهکار سیاسی شود که با وعده و فریب روزگار مردم ایران را سیاه کردند. اروز میکردم که اقای خاوری در این سالهای واپسین عمر همانند یک انسان شجاع به گذشه سیاه حزبی خود نگاهی انتقادی میداشت و پرده از اسرار حزبی بر میداشت و اهدا ف شوم حزبی را برای مردم ایرا ن اشکار میکرد. اقای خاوری در مصاحبه با روزنامه مردم همان دروغهای تاریخی حرب بوده را تکرار کرد و همکار ی نزدیک و خونین حزب با نظام پلید اسلامی که منجر به قتل عام دها هزار انسان ایرانی

ودر بدری میلونها ایرانی و روزگار اسف بار مردم ایران شد چیزی نگفت و سکوت کرد . اقای خاوری حزب شما در جنایات نظام اسلامی سهیم است و گناه حزب شما کمتر از خود نظام نیست چرا که شما اگاهانه از ارتجاع سیاه دفاع کردید . بجاست د راین اخرین روزهای عمر حقیقت را به مردم ایران و اعضا فریب خورده حزب بگویئد .
اقای محمد نوری زاد با این اقادم شجاعانه خود راهی جوانمرادنه و انسانی در تاریخ استبداد در ایران گشود و این مهم قابل تقدیر و سر مشقی نوین است.