Skip to main content

سالام :

سالام :
Anonymous

سالام :


Paylaş:
Share on facebookShare on twitterShare on emailShare on printMore Sharing Services0نخست وزیر اسراییل : یک مفتی فلسطینی هیتلر را به نسل کشی یهودیان قانع کرده بود
Cümə Axşamı, 21.10.2015 04:02



گوناز تی وی : بنیامین نتانیاهو ادعا کرد که مفتی فلسطینی آدولف هیتلر را برای نسل کشی یهودیان اقناع کرده بود

به گزارش گوناز تی وی نخست وزیر اسراییل مدعی شد که حاجی امین حسینی مفتی فلسطینی هیتلر رهبر رایش سوم را برای نسل کشی بی سابقه ی یهودیان قانع کرده بود.

آقای نتانیاهو این مطلب را دیروز در 37مین کنگره ی جهانی صهیونیسم در بیت المقدس ابراز داشته است. وی گفت :

هیتلر نمی خواست تا یهودیان را نابود کند بلکه می خواست تا انان را تبعید نماید. اما مفتی فلسطین حاجی امین حسینی به برلین می رود و به هیتلر هشدار می دهد که اگر یهودیان را تبعید کند ، آنان همگی به فلسطین می آیند. در این مورد هیتلر از وی می پرسد که پس با آنان چه کنم؟ مفتی فلسطینی در پاسخ می گوید که " همه ی یهودیان را بسوزان"

این ادعای نخست وزیر اسراییل با واکنش های بسیار زیادی همراه شد. رسانه های تورکیه ادعا کرده اند که روزنامه ها و رسانه های کشور اسراییل با رد این مطلب مسبب نسل کشی یهودیان را خود هیتلر دانستند و نه فلسطینی ها. این روزنامه ها نوشته اند که حتی متخصصین تاریخ نسل کشی یهودیان هم این مطلب را رد می کنند.

لازم به ذکر است که رایش سوم(دولت آلمان در زمان هیتلر) در بین سالهای 1939-1945 یهودیان را به صورت سیستماتیک و برنامه ریزی شده نسل کشی نمود. در این حوادث که از آن به عنوان "هولوکاست" یاد می شود بیش از 6 میلیون یهودی زنده زنده سوزانیده شدند. این بزرگترین و برنامه ریزی شده ترین تراژدی بشری محسوب می شود هدف هیتلر حذف کل یهودیان از روی زمین بود. همه ساله در 27 آوریل یاد و خاطره ی قربانیان این نسل کشی گرامی داشته می شود.

گوناز تی وی

MA