Skip to main content

آقای و یاخانم استقلال... خوب

آقای و یاخانم استقلال... خوب
lachin

آقای و یاخانم استقلال... خوب بود که شما در باره مقاله کامنت می گذاشتید. زمان انگ زنی ها همچون تجزیه طلب, روشنفکران غربی و... خیلی وقت است که گذشت. متاسفانه آقای جلال آل احمد با وجود اینکه یک دیداری از ( غرب) بکند با افکار « فانتزی» مانند ( غرب زده گی) چنان بر پیکررشد فکری که در ایران تبلور می یافت کوبید که آخوندهای ضد غربی به قدرت رسیدند. اگر شما و همفکران شما این همه بر ضد غرب هستید , بفرمائید بگوئید که چرا مهره های اصلی رژیم استبدادی ایران به دنبال مدارک تحصیلی تقلبی فقط از دانشگاه های (( غرب )) هستند؟ چرا این اقایون به دنبال مدارک تقلبی از روسیه نیستند؟ اگر شما فرهنگ غربی را نمی پسندید , پس چرا از (( گزارش گران غربی )) دفاع میکنید؟ لطف کنید ( اسم رسانه های غربی )) را که در باره مراکز جاسوسی صهیونیست ها را در آزربایجان شمالی گزارش دادند بنویسید. و اما در

در باره زبان پارسی.- لطفاََ به اطلاع ما برسانید که زبان فارسی دری در 2000 سال پیش چطوری نوشته میشد.- زبان فارسی دری به وسیله رضا میر پنجه زبان رسمی ایران شد ولی فارسی دری زبان ( ملی) ایرانیان نیست. زبان فارسی , زبان یکی از اقلیّت ها در ایران است. زبان فارسی دری زبان دوم بیش از 70 در صد ایرانیان است. در باره رفراندم... این مسئله آنقدر مضحک است که عین این می ماند که شما از هندی ها بخواهید در یک رفراندم عمومی شرکت بکنند تا به سرزمین اصلیشان یعنی ( انگلستان ) ملحق بشوند. و یا همین طور از امریکائی ها بخواهید که به این کار دست بزنند. اگر ترک ها بیش از 400 سال نیست که در این منطقه هستند برای این مسئله یک حساب کوچک بکنیم که ببنیم این گفته های شما چقدر ارزش دارند.
آقا و یا خانم استقلال ... در نزدیکی شهر مراغه رصدخانه ای بود که در سال 638 شمسی به سفارش خواجه نصیرالدین طوسی و به فرمان هولاکو -نوهٔ چنگیزخان مغول- آغاز شد. الان سال 1394 شمسی است. یعنی 756=638-1394 . بنابر این, این اقوام که از طرف شونیست های فارس به عنوان ( اقوام وحشی ترک ها ) یاد میشوند تفریباََ 756 سال پیش در آزربایجان رصد خانه می ساختند..با کدام مدرک علمی شما این ادعا را دارید که اولاََ این اقوام ( وحشی بودند) و ثانیاََ ترک ها بیش از 400 سال نیست که به این منطقه مهاجرت کرده اند؟ کار بر گرامی ... . کامنت گذاشتن تنها بخاطر کامنت گذاشتن کاری را از پیش نخواهد برد. بهترین ها را برایتان آرزومندم.