Skip to main content

جوسازي پوشالي اهل ‌سنت ايران

جوسازي پوشالي اهل ‌سنت ايران
Anonymous

جوسازي پوشالي اهل ‌سنت ايران عليه ايرانسل

تعدادي از هواداران و عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت که نسبت به جوسازي ايجاد شده عليه شرکت ايرانسل ناراحت شده اند، کمپيني به نام "کمپين حمايت از ايرانسل"‌ تشکيل دادند ...

به گزارش شيعه آنلاين،‌ اهل سنت ايران با انتشار اخباري در سايت هاي مجازي ضد انقلاب مانند بالاترين، به جوسازي عليه شرکت ايرانسل پرداخته و اعلام کرده اند که کمپين تحريم "ايرانسل" را در اعتراض به مسابقه پيامکي اين شرکت درباره "عمر ابن خطاب" خليفه دوم اهل سنت، تشکيل داده اند.

گفتني است شرکت ايرانسل در يک مسابقه پيامکي "عمر ابن خطاب" خليفه دوم اهل سنت را "فريب خورده شيطان" ناميده است.

قابل ذکر است اين درخواست در حالي از سوي اهل سنت مطرح شده که آنان فراموش کرده اند هزاران هزار بار شبکه هايشان مانند وصال، وصال حق،‌ نور و کلمه که جيره خوار رژيم وهابي آل سعود هستند، اهل بيت عصمت و

طهارت و اعتقادات شيعيان را مورد اهانت قرار داده اند اما مفتي ها و مولوي هاي اهل سنت، کوچک ترين اقدامي نکرده و درخواست برخورد با آنان را نداشته اند.

شايان ذکر است بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد که هدف اهل سنت از چنين جوسازي هايي، بالا بردن سطح مطالباتشان است. آنها گويا فراموش کرده اند که چند ماه پيش برادران تروريستشان در سوريه با شکافتن قبر مطهر صحابي جليل القدر "حجر بن عدي" پيکر مطهرش را ربودند. همچنين فراموش کرده اند که چند سال پيش حرم مطهر امامين عسکريين در سامرا را منفجر کردند و يا فراموش کرده اند که هر چند روز يک بار مساجد شيعيان را با بمب هاي انتحاري مورد حمله قرار مي دهند. آيا اهل سنت که چنين کمپيني تشکيل داده اند، تاکنون نسبت به توزيع کتب ضد شيعي و کتاب هاي مخالف اهل بيت در شهرهاي مختلف جهان و به ويژه در مکه مکرمه و مدينه منوره واکنش نشان داده اند؟! چرا در چنين حالت هايي سکوت کرده و گويا هيچ اتفاقي نيفتاده است؟!

در همين حال گفته مي شود تعدادي از هواداران و عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت که نسبت به جوسازي ايجاد شده عليه شرکت ايرانسل ناراحت شده اند، کمپيني به نام "کمپين حمايت از ايرانسل"‌ تشکيل دادند و اعلام کرده اند که جوسازي اهل سنت عليه اين شرکت را محکوم مي کنند.