Skip to main content

همچنان که حدس می زدم، دو نظر

همچنان که حدس می زدم، دو نظر
Anonymous

همچنان که حدس می زدم، دو نظر بی ربط به کامنت من اینجا گذاشته شده. خیلی تلگرافی جواب می دهم هر چند که اصولا نباید به حرف بی ارتباط با بحث، جواب داد:
جناب Anonymj، من گفته ام که چیزی به نام فرهنگ «مغولی روسی اسکیمویی» وجود خارجی ندارد. اگر شما در جایی به غیر از کامنتهای ایران گلوبال به چنین اصطلاحی برخورد کرده اید، بفرمایید و منبع بدهید. اینکه مغولها چه کردند و فارسها چه نکردند، ربطی به صحبت من ندارد. لطفا بیهوده تلاش نکنید تا بحث را به بیراهه ببرید.
جناب کیارش، حال که به قول شما حاکمیت «پانتورکیستها» بر کامنتها خاتمه یافته، تشویق من برای محدودیت بیشتر به نفع چه کسی خواهد بود؟ به نفع پانترکیستها؟!!! به علاوه، لطفا تنها و تنها یک مورد نشان دهید که جناب معما به فارسها توهین کرده باشد. چون حرفهایتان پایه و اساس منطقی ندارد، نتیجه می گیرم که شما نیز همان هدف کامنت نویس اولی را تعقیب می کنید.

یک حرفی هم با مسئل کامنتها: آقای محترم، من زیاد علاقه ای ندارم که مرتب گلایه بکنم و ایراد بگیرم. چون معتقدم به هر حال هر کس اصولی دارد و باید گذاشت کارش را انجام دهد. ولی آن کلماتی که شما از کامنت من حذف کرده اید، تنها زمانی توهین محسوب می شوند که خطاب به شخص مشخصی باشند. وگرنه اصطلاحاتی چون ...پرولتاریا (نقطه چین از خودم است) در فرهنگ اصطلاحات سیاسی تعریف مشخص داشته، مسبوق سابقه اند. اگر این چیزها را نمی دانید، بهتر است اول بیاموزید و بعد وارد گود شوید. اگر می دانید و تعمدا به بهانه ی مقابله با توهین، درصدد محدود کردن صداهای دیگر و پیش بردن خط فکری مشخصی هستید، بدانید که هر چه مصیبت بر سر این مملکت آمده، نتیجه همین تنگ نظریها و اعمال سلیقه هاست. به هر روی موفق باشید. عزت زیاد.