Skip to main content

کشور فعلی ایران، در محدوده

کشور فعلی ایران، در محدوده
Anonymous

کشور فعلی ایران، در محدوده اصلی و تاریخی اش است. اگر نقشه ها تارخی بنگرید، ایران فعلی/پرشیا، هیچ سرزمین غیر ایرانی را اشغال نکرده است. از کردستان تا خراسان و از شمال تا جنوبی، محدوده تارخی خودش است. البته همیشه اقوام گوناگون و زبانها بوده اند در ایران ولی همگی هویت ایارنی خودشان واقف هستند. این قیاس با عثمانی که حکومت بود و نام حاکمش بر روی امپراتوری گذاشتند فرق دارد. عثمانی نام حاکمی بود در اناتولی از قبایل تازه بکجانشنی شده ترکمان که از اسیای مرکزی مهاجرت کردند و حدود پانصد سال بر خاورمیانه وشمال افریقا و بالکان سلطه داشتند و دست کمی از اتسعمارگران راوپایی نداشتند در ظلم و ستم بخصوص به مردمان غیر مسلمان و غیر سنی! یعنی حتی شیهیعان و علویها و دراویش هم از دست ظلم انان در امان نبودند.

البته اگر سیاستهای احمقانه و ماجراجویی پان شیعی ج.ا. ادامه یابد ممکنست خطر تجزیه متوجه ایران شود. متاسفانه بر اثر اقدامات نابخردانه و دشمن تراشیهیا رزیم پان شیعی ولایی که تفسیر و برداشت خشک و بنیادگرایانه از تشیع دارد دارد در رون ایارن دودستگی ایجاد میکند و از طرفی دشمنان این حکومت بخاطر منافع کوتاه مدشان تحریک تجزیه طلبی میکنند!
دوره حساس است. مردم ایران در منجلاب فقر و فساد مالی حکومتی و انحطاط اخلاقی جامعه فرور فته اند. از این میان تجزیه طلبان فرصت استفاده میکنند و دجال دیکتاوری پان شیعی را به حساب پان فارسیسم میگذارند!!!! این دروغ بزرگ را میان اقوام ایرانی ترویج میدهند و بسیاری مردم محروم و فقیر نیز گول دروغهای اینان میخورند که در این حکومت قوم گرایی است در حالیکه این دروغ محض است. حکومت پان شیعی تنها از بان فارسی استفاده ابزرای میکند و این حکومت مخلوطی از همه اقوام هستند و البته گناه انها جدا از مردمان ایارنی است از هر قوم و زبان.
کار مردم این بسیار دشوارست برای رهایی از این حکومت جللاد و فاسد پان شیعی! چون بیشتر مردم ایارن مسلمان یا شیعه زاده هستند و هنوز شاید اکثرا اعتقادات مذهبی دارند و این حکومت متاسفانه در نزد درصد بلایی از مردم هنوز طرفدرانی دارد. حتی با ده درصد جمعیت 80 میلیونی هم یک حکومت میتواند نیوری لازم برای سرکوب 90 درصد باقی مانده فراهم کند. دیدید دیکتاور بشار اسد با تیکه بر جمعیت 12 درصدی علویان و معدودی اقلیت دیگر توانسته دوام بیارد!
یکی از مشکلات کشورهای بزرگ و پرجمعیت مثل ایران همین است که حکومتهای استبداردی و استکباری میتوانند با تکیه بر درصد کمی از مردم دوره طولانی حکومت کنند. این حکومت در سراسر ایران هر مسجد را تبدیل به یک پایگاه امنیتی کرده و تحت لوای بسیج، سپاه و دیگر سازمانهای امیتی اش میتواند هر نوع شورش و اعتراضی سرکوب کند. این هزمونی با استفاده زاانواع نیرنگ از جمله انتخابت نمایش یو حتی تفرقه عمدی بسیار خطرنااک قومی انجام میدهد! برخی معتقدند رزیم حاکم در قضایا تجزیه عمدا تحرکیاتی میکند. اری گاه برای چند روز ادامه حکومت حاضرند کیان و همزیستی تارخی ملت ایران قربانی کنند.