Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous

سالام
وقتی فعالین آزربایجانی میکویند که مسئولین استان خائنین هستند این هم دلیل که بودجه در این زمان بیکاری جوانان خرج نشده به مرکز بر میگردد :


نماینده اردبیل: برگشت اعتبارات استانی به خزانه ملی تاسف‌آور است
مصطفی افضلی‌فرد، دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل از برگشت اعتبارات استان اردبیل به خزانه ملی دولت ایران انتقاد کرده است.
دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:" برگشت اعتبارات استان اردبیل با این شرایط عقب‌ماندگی این استان جای تاسف و تاثر است به طوری که تعدادی از مسئولان استان در این زمینه مقصر هستند".
مصطفی افضلی‌فرد امروز در اردبیل اظهار کرد:" از 153 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان اردبیل با گذشت نیمی از سال تنها ۳۵ درصد تخصیص پیدا کرده در حالی که ما به روزهای سرد سال نزدیک می‌شویم و بعید به نظر می‌رسد تا پایان امسال زمان و فرصتی برای اجرای پروژه‌ها به وجود آید".
وی همچنین با بیان اینکه از محل اعتبارات سال گذشته تا 21 خرداد 94 بر اساس اعلام مسئولان استان 90 میلیارد تومان اعتبار هنوز جذب نشده بود و بعید به نظر می‌رسد در یک ماه فرصت باقی‌مانده امکان جذب آن وجود داشته است، گفت:" قطعا بخشی از این اعتبارات به خزانه ملی برگشت خورده که این اوج تاسف و نگرانی است که با این شرایط عقب‌ماندگی استان بخشی از اعتبارات نیز برگشت بخورد".
دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل با انتقاد شدید از مسئولان استان و مدیران اجرایی که در جذب اعتبارات در حوزه‌های مختلف پیگیرانه و مسئولانه عمل نمی‌کنند بیان کرد:" در حالی که پنج ماه از سال باقی مانده ما تنها شاهد جذب 35 درصد اعتبارات هستیم که اصلا این رقم قابل قبول نیست".
گفتنی‌ست نماینده اردبیل در حالی این سخنان حق به جانب را بیان میکند که استان های آزربایجان‌جنوبی از جمله اردبیل با مشکلات عدیده اجتماعی از جمله بیکاری شدید مواجه است و برگشت بودجه استانی به صندوق ملی سالیان مدیدی است که تبدیل به فرهنگ و قانون نانوشته درمیان مسئولان استان های آزربایجان جنوبی شده است که این متد از طرف مرکز حکومت ایران مدیریت میشود.