Skip to main content

ما در لیتراتورهای غیر فارسی

ما در لیتراتورهای غیر فارسی
Anonymous

ما در لیتراتورهای غیر فارسی و غیر یهودی یعنی آنهائی که بدست یهودیها و فارسها نوشته نشده اند, چنین می خوانیم: تاریخ فارسها بیشتر در قرن نوزده نوشته شده است و همه اش از روی داستان ها و رمان ها وفانتازیها. مراجعه کنید به کتاب,Minorities in Iran( bei Rasmus Chiristian Elling صفحه124 .
در نوشته های غیر یهودیها و غیر فارسها در باره تاریخ ملل ساکن در این منطقه میخوانیم: زبان سومرها و الام ها جزو زبانهای هند و اروپائی و سامی نبوده است( پس به فارس ها که ادعا میکنند زبانشان از ریشه زبانهای هندو اروپائی است) نمی تواند مربوط شود.

از طرف دیگر می خوانیم, فارسها نومادهائی بودند که در استپهای غرب اورال گله چرانی میکردند و در اواخر هزاره دوم قبل از میلاد دسته دسته وارد فلات ایران شدند,بروایتی فارسها ازنواحی پامیر و هند شمالی وارد فلات ایران شده اند.
در منطقه آنادولی و قفقاز و غرب ایران فعلی وجود ملتهائی التصاقی زبان از قبیل للوبیها , هوریها , سوبارها و اوراتورها, ماننا ها در همه جا نوشته شده است که تاریخ شان به هزاره چهار قبل از میلاد میرسد. این تاریخی است که در آن همه دنیا( غیر از فارسها) متفق القول هستند و برای آزربایجانی ها هم این تاریخ معتبر است. حالا اشخاصی مانند آقای امینی در تاریخ سازی برای مابخواهد آسمان را بزمین بدوزد یا ندوزد.