Skip to main content

جناب تهرانلی گرامی / حقیقتا

جناب تهرانلی گرامی / حقیقتا
کیانوش توکلی

جناب تهرانلی گرامی / حقیقتا اکثر کامنت ها( متعلق به فارس ، ترک ، کردو...) بویی از نقد و تحلیل نبرده است . شخصا در پی اعتراض یکی از همکاران سابق سایت ؛کامنت سراسر شعارگونه و توهین نژادی سرکاررا حذف کرده ام . مسئول کامنت اما مخالف حذف کامنت شما بود .در زیر متن کامنت جنابعالی و اعتراض همکار سابق را عیننا می آورم و قضاوت با دیگران است:

«فاشیسم فارس و نژاد پرستان آریائی این را مطمئن باشند، کاسه کوزه هایتان را مثل شاهنشاه آریامهر پدر تاجدارتان، به زباله دان تاریخ خواهیم ریخت. تا بفهمید بدون تورک شما حتا قادر نیستید خود تان را نگهدارید. این دفعه بشما پانفارسهای نژاد پرست و کولی های مهاجر هندی که از هندوستان رانده شدید، نشان خواهیم داد که جایتان کجاست.»
کیانوش عزیز و گرامی، این کامنت منتشر شده در سایتتان را بخوانید و بدان افتخار کنید که بذر اصل آزادی بیانی را که کاشته اید چه محصولی ببار آورده است!
باور کنید، من اگر جای شما میبودم، عرق شرم بر پیشانی ام می نشست! ولی شما را نمیدانم. فراموش نکنید، هیچ عذر و بهانه ای در اینجا با توجه به انتشار چنین تهدید نامه ( ها ) یی از سوی یک فرد و افراد ناشناسی چون تهرانلی قابل پذیرش نیست، حتا به بهانه اصل آزادی بیانتان! با توجه به این واقعیت که شما فقط سرپرست سایت ایران گلوبال هستید، علاقه مندم مثل همیشه با شما رُک صحبت کنم و یادآوری نمایم که در فردای ایران آزاد مجبور خواهید بود، اگر عمری باقی باشد، پاسخگوی عملکردتان در راه به اصطلاح تحقق بخشیدن به اصل آزادی بیانتان باشید که تنها از سوی خودتانن تعریف شد و من همواره با چنین تعریف های غیر علمی مخالفت کرده بودم و راه فراری برایتان باقی نخواهد بود. در صفحه درباره ما آمده است: -- «سایت مخالف هزگونه نژادپرستی و راسیزم و اختلافات و جنگهای قومی-ملی است.» آیا واقعا چنین است؟ آیا میتوانید به وجدانتان نیز دروغ بگویید؟ اگر پرونده ای در آینده ایران فردا به جرم ترویج خشونت و جنگ و تجزیه طلبی بر علیه ملت و کشور ایران در دادگاهی و یا در کمیته های حقیقت یاب بر علیه شما تشکیل شود، بی شک من شخصن به عنوان یک شاکی بر علیه تان در دادگاه حضور خواهم داشت. هر کس که باد میکارد، طوفان درو خواهد کرد. در واقع این تجربه قدیمی را نباید از نو تجربه کرد ولی گویا شما از جنس دیگری هستید که به گذشته و دستآورد های دیرین نیاکان مان توجه ای از خود نشان نمیدهید. امروز آینده ماست.
با احترام ...... همکار سابقتان