Skip to main content

سالام

سالام
Anonymous

سالام
مقایسه دو مبارز ترک و کرد تا حدودی روشنگر تاریکی ها خواهد بود :
1 شما یک مبارز ترک نام ببرید که : سلاح بدست گرفته و با کردها مبارزه میکند ولی کردها را بنگرید همه مسلح هستند .
2 شما یک مبارز ترک نام ببرید که : نقشه آزربایجان بزرگ که در آن سنندج ویا مکان دیگر از کردستان در آن نقشه باشد ولی نقشه های کلیه گروههای کردی را بنگرید تا نزدیکیهای تبریز مال آنها است جدیدا" تبریز هم خاک ازلی کردستان شده .
3 شما یک مبارز ترک نام ببرید که : با حکومت بغایت منفور و ارتجاعی اسلامی یا راسیستهای پان پارس ایران همکاری کند ولی کردها را ببینید با تمامی آنها بده بستان دارند .
4 شما یک مبارز ترک نام ببرید که : به جهانخواران وابسته یا تبلیغ همکاری با آنان را بکند ولی نوکری آنها را در همکاری با پان روسها و داعش و گروه تروریستی پ ی د - پ ک ک را ببینید که اظهر من الشمس میباشد .

5 شما یک مبارز ترک نام ببرید که : در کار قاچاق و آلوده و معتاد کردن جوانان ملیتهای مختلف باشند ولی تا دلتان بخواهد کردهای گروههای رنگارنگ در این کار مشغول هستند .
6 شما یک مبارز ترک نام ببرید که : به ملتش پولی را که از راه قاچاق بدست آورده میدهد که در سرزمینهای دیگران زمین و مسکن خریده تا بعدا" ادعای مالکیت بر آن سرزمین را داشته باشند ولی کردها در آزربایجان غربی این کار را کرده و حالا در آزربایجان شرقی مشغول هستند.
و ................................