Skip to main content

ناصر افا

ناصر افا
Anonymous

ناصر افا
در جواب گفته های جناب عالی:
۱- مردم اذربایجان از جای دیگری نیامده اندکه بخواهند به انجا برگردند. اذربایجان خاک و سرزمین ابا و اجدادی ماست و ما خوب بلدیم از خااک و سرزمین خود دفاع کنیم.تمام ملتهایی که در ایران زندگی میکنند از نظر اتنیکی مخلوطی از اقوام مختلف هستند که طی هزاره ها از فلات ایران عبور و یا در ان سکنی گزیدهاند. همانند ....هندی اریایی تبار که احتمالا جنابعالی خود را منتسب به انها میدانید. مگر انکه بخواهید ادعا کنید از دوران عصر حجر پارسیان در فلات ایران مشغول گله چرانی و ییلاق و قشلاق بودهاند. حتی در این حالت نیز نمیتوانید منکر وجود سرزمین و خاک مردمان ترک یا عرب در فلات ایران گردید چراکه حضور هزار ساله و تشکیل حکومتهای مختلف و حفظ و حفاظت از فلات ایران عملا صاحبان سرزمین و خاک خود هستند.

۲- این حق و احساس صاحبخانه بودن را چه کسی به امثالجنابعالی داده است که گستاخانه خواستار قتل عام یا اخراج گروهی دیگر از ایرانیان را به صرف انکه مثل شما نمیاندیشند یا به زبان ترکی و عربی صحبت میکنند هستید؟ اگر در ایران ملتی حق ویژه داشته باشند ترکها هستند نه پان فارسیستهایی تز تیره جنابعالی. اگر دلاوریهای قزل باشهای اذربایجان نبود ایرانی وجود نمی داشت که عرصه پارسی تازیهای امثال جنابعالی باشد. اگر لشگر ارومیه و تبریز تیپ اردبیل و غواصان زنجان نبودند الان پشت کوههای زاگرس نیست جزو کشور عراق میبود. یادتان رفته همین کردهاچقدر سر جوانان ایرانی را بریدند. ....
۳-کردها حق دارند در چهارچوب سرزمینی خودشان دولت خود را تشکیل دهند ولی در چهارچوب مالیخولیای کردستان بزرگ که شامل سرزمینهای تاریخی اذربایجان میشود هرگز. البته جنابعالی و هم ولایتیتان اقبال خان اقبالی میتوانید مناطق پشت کوه و پیشکوه زاگرس را تقدیمشان نموده زیر لوای ....های کرد زندگی نماییدولی ما ترکها زیر بار این خفت نخواهیم رفت.
۴- راسیسم و نژاد پرستی شاخ و دم ندارد. زمانی که برای گروه کثیری از انسانها نسخه میپیچید و خواستار اخراج انها از سرزمین و خانه و کاشانه شان میشوید فاشیست تشریف دارید و دم از دمکراسی و غیره زدن حرفی بی معنیست مگر نوع جدید حقوق بشر و دمکراسی پارسی را بخواهید معرفی کنید.
منتظر پاسختان میمانیم.