Skip to main content

گر نکند فهم سخن مستمع / طبع

گر نکند فهم سخن مستمع / طبع
Anonymous

گر نکند فهم سخن مستمع / طبع کلام از متگلم مجوی .
اقای اقبالی گرامی من هم با شما موافق هستم ولی سازمان مورد نظر همه درهای گفتگو و مشاوره و خیر خواهی را به روی خود بسته است. گلام اقای رجوی این بود ( یا همه چیز و یا هیچ چیز.)در برابر این سنگ فکری و لجاجت و انقلابیگری اسلامی و بویژه قدرت طلبی به قیمت جان ادمی و ازبین رفتن افتخار ملی و همکاری با دشمن و پادوی بیگانه بود ن کاری نمیتوان انجام داد.این سخن بزرگان از جمله راسل و اقای بازرگان را فراموش نکنیم که گفتند خیر خواهی ناخاسته خود نوعی حماقت است. به هر قیمت نیاید ارزومند بود به هر قیمت نباید انقلابی بود و به هر قیمت نباید طالب قدرت بود.
بدون شک و تردید اگر رجوی در قدرت بود هیچ اخوند نقش رجوی را به عهده نمیگرفت. قرنها رهبران شیعه داد مظلوم خواهی از زبان حسین زدند ولی تن به خیانت و همکاری با دشمن

ندادند. این مسائل است که هیچ سازمانی نظر مثبتی با این گروه از دین گرایان اسلامی ندارد. نقش مخرب این سازمان کشور ما را از دمکراسی و ملی گرائی سخت بدور کرد.راه حل رجوی دیگر نمیتواند جنگ باشد بلکه برگزاری یک گنگره و گزارش گذشته به مردم ایران قدم گذاشتن به پهنه همکاری با دیگر سازمانها و بر کناری همیشگی رجوی .