Skip to main content

۱- در ایران ترکها نه سر کسی

۱- در ایران ترکها نه سر کسی
Anonymous

۱- در ایران ترکها نه سر کسی را بریدهاند و نه باعث ترور و قتل کسی شده اند.به صورت متمدنانه حقوق می و مدنی خود را می طلبند که گروه گروه توسط رژیم جمهوری اسلامی تحت عناوینی چون پان ترکیسم و تجزیه طلبی شکنجه و روانه زندان میشوند و جالب انست که اپوزیسیون مثلا متمدن و معتقد به حقوق بشر نیز از این اعمال جنایتکارانه بر علیه ترکها خشنود است. در همین ودیو یک ترک از حقوق کردها دفاع میکند ولی یک فارس هرگز از ظلمی که در ایران به ترکها میشود حرفی نمیزند و حتی مثل جنابعالبی انها را به زیاده خواهی !!!!متهم میکند. عنصر زیاده خواه در ایران پان فارسیسم است و بس. همین عناصر باعث انشقاق ملی در ایران شده اند.

۲-نعمیم دادن ماجراهای یک روستای کرد نشین به تمامی کردها کاری عاقلانه نیست. در بین همان نظامی هایی که به مردم تیر اندازی میکنند مطمانا افراد کرد نیز وجود دارند. پکک و عناصر ان نیز کردها را نمایندگی نمیکنند به همین خاطر است که جز چند ترور کور کاری از پیش نمیتوانند ببرند. کسانی که دوستان کرد ترکیه ای دارند به خوبی از واقعیات موجود اگاهند.
۳-ترکیه از نظر دمکراسی و بار بودن فضای سیاسی هرگز قابل مقایسه با ایران نیست. همین شبکه یورو نیوز یا امثلهم میتوانند مثلا به اذربایجان رفته و با فعالین مدنی اذربایجان مصاحبه کنند؟ اندکی بیاندیشیم و انصاف داشته باشیم.