Skip to main content

اولا نحوه عملکرد و شعارهای

اولا نحوه عملکرد و شعارهای
Anonymous

اولا نحوه عملکرد و شعارهای تماشاگران کاملا مورد تایید من آزربایجانی می باشد.
دوما خطاب به جناب آقای بابک آزاد. آیا همه تماشاگران اعتراض کرده و شعار دادند یا فقط تعدادی؟ لطفا فیلم این مسابقه را دوباره ببینید و برای خود شیرینی آن را به تعدادی تقلیل ندهید. این صدای آزربایجان است که امثال شما را باید از خواب بیدار کند. این صدای خفه شده ملتی است که باید شنیده شود.
ثالثا شمای نوعی اگر از مردم خود نمی توانید دفاع کنید لازم نیست به فکر خیر و ضرر این اتفاق برای آزربایجان باشید و آن را توجیه کنید. هیچ نقشه و پلان از پیش تعیین شده ای نبوده این جوانان فقط نفرت خود را نسبت به تبعیض ها و تروریستها که چشم به خاک آنها دارند عکس العمل نشان دادند.
فردا روزی اگر همین جوانان دست به خشونت ببرند شماها زودتر از فارس و کورد برادر خود را فروخته و آنها را سرکوب می کنید.

بیشتر مشکل آزربایجان بیش از فارس و کورد شمای.... خوش رقص برای فارس و کورد می باشید. در آینده آزربایجان مردم به شما چه خواهند گفت؟ چطور روی نگاه کردن به چشم این جوانان خواهید داشت؟
چه کسی از شما خواسته است که از آزربایجان و عمل جوانان آن دفاع کنید و آنرا توجیه کنید. من نوعی هیچ نیازی به دفاع شما از آزربایجان نداریم. آزربایجان به غیور مردانش مشهور است. شماها به اسم آذری ما را سرافکنده کردید.
اتفاقا حضرات لازم نیست که این اتفاق را توجیه غیر منطقی و دور از واقعیت بکنند. بلکه فرصت مناسبی می باشد که مظلومیت ملت خود را به گوش جهان برسانند و نشان دهند که فشار فارس و کورد است که این ملت را وادار به گفتار و رفتار رادیکال می کند و ممکن است اگر حقوق بر حق آنها برآورده نشود دست به خشونت بیشتری ببرند و از هم اکنون افکار عمومی را برای اتفاقاتی از این دست و یا شدیدتر آماده کنند.
امروز یک آلمانی را نمی توان پیدا کرد که توهینی به هیتلر بکند با اینکه میلیون ها انسان را کشت و تا کنون تاوان این کار هیتلر را داده (پرداخت جریمه به اسرائیل) و باید تا چند سال آینده هم تاوان پس بدهند. به همین خاطر است که آلمان به این سطح در دنیا رسیده است. من آزربایجانی باید از ملل دیگر درس بگیرم.