Skip to main content

qochaq zonozli

qochaq zonozli
Anonymous

qochaq zonozli
بازیگر ناموفق، چیزی که می نویسم، برای شخص شما نیست، یک مشکل عمومی و جدی در سایت ایران گلوبال است.
شووینیستی که دست به تحقیر قومی می زند، کردها را با ارائه ی اراجیف "تاریخی - علمی" "کولی" و "دزد" می خواند، هیچ تفاوتی با همگنان فارس /فارسی زبانش ندارد. خود برچسب "کولی" هم راسیستی و تحقیرآمیز است. مردمانی که در طول تاریخ همواره تحقیر شده اند و به آنها برچسب "کولی" می زنند، "سینتی" و "روما" نام دارند. اگر کسی این برچسب را در آلمان بکار برد، می توان به دادگاهش کشاند.

ترور و سرکوب سیستماتیک و مستمر دولتی در ترکیه مانع اصلی برای پیشبردن صلح در ترکیه و کردستان ترکیه است. این اقدامات که در تعارض آشکار با حقوق بشر و کنوانسیونهای بین المللی است، مسلح ماندن را به کردها تحمیل کرده است. کردهای ترکیه خواهان صلح هستند و این را بارها به جهانیان نشان داده اند. کسی که این معادله ی سرکوبگر و سرکوب کننده را معکوس بنماید، مغرض و متعصب است و نشان می دهد که از زبان حاکمان شووینیست در ترکیه سخن می گوید.
آشوریان و ارامنه هم در مقاطعی دست به کشتار زدند، اما شمایان یک بار هم از نسل کشی ها و جنایات هولناکی که به دست "خودی"تان انجام شد، بگوئید! مگر ترکان تافته ی جدا بافته ای در این تاخت و تازها و سلطه گریها بوده اند؟! بالاخره این ترکان در کشتار و پاکسازی قومی آشوریان و ارامنه در ایران و منطقه دست داشتند یا نه؟ چگونه آشوریانی که دارای چهارهزار سال تاریخ و فرهنگ تأثیرگذار در منطقه و ایران بودند، یکباره آب رفتند و تقریبا ناپدید شدند؟ منابعی را که این حقیقت را می پوشاند، به مفتی نمی ارزد.
و بازیگران بد را هم نمی شود باور کرد. بیشتر تمرین کنید!