Skip to main content

سالام عین نوشته را داخل

سالام عین نوشته را داخل
Anonymous

سالام عین نوشته را داخل پرانتزمینویسم :
(شووینیستی که دست به تحقیر قومی می زند، کردها را با ارائه ی اراجیف "تاریخی - علمی" "کولی" و "دزد" می خواند، هیچ تفاوتی با همگنان فارس /فارسی زبانش ندارد. خود برچسب "کولی" هم راسیستی و تحقیرآمیز است.)
اولا" هیج ترکی در مورد ملیتهای مختلف جوک و فیلمهای تحقیر آمیز نساخته و نگفته اگر کسی سراغ دارد در اینجا برای آگاهی همگان بیاورد در غیر اینصورت با کلمات بازی نکند .

ثانیا" هیچ ترکی به ملت زجر کشیده و مظلوم واقع شده و به بازی گرفته شده در دست رهبران ضد مردمی خود (به مانند ملتهای داخل جغرافی موسوم به ایران)نه توهین میکند و نه این اجازه را بنام بشریت عاقل به خود روامیدارد که چنین توهینی بکند فقط زمانیکه انسانی به قصد تجاوز به حریم او و در کنج قرار گرفتن که دیگر راهی ندارد و فقط دفاع لفظی که صد در صد مجاز به دفاع از خود است (کسی که از کنار بدون دیدن صحنه های قبل قضاوت میکند فحش و بد و بیراه دفاع کننده را میبیند و بنفع متجاوزقضاوت میکند برای همین است که قاضی باید بی طرف و صلاحیت داشته باشد)را به زبان میاورد مانند شعاری که در سالن والیبال اورمیه جوانان غیور آزربایجانی بر زبان راندند.دقت فرمائید زمانیکه در تهران انها را کتک زدند و تیمشان که حق مقام اولی را دا شت بدست و توطئه فدراسیون شوینیست پارس که در آن جولان میکند و به مانند فردوسی قتل فرهنگی انجام میدهد چرا و چرا یک نفر پارس و یا کرد یا ارمنی بنام بشریت اعتراض نکرد که هیچ حالا به همه چیز گیر داده ؟؟؟؟؟؟؟؟ معلوم میشود که تعداد نفرات بازیگر ناشی خیلی بیشتر از تصور انسانهای ساده لوح است .
ثالثا" اراجیف تاریخی را کسی شروع به بافتن میکند مثلا" در این 95 سال و برای خود شرکائی هم میابد سپس آنهارا به مادها نسبت میدهد در نتیجه یک ترک آزربایجانی که تاریخ مستند میداند و بنا بر دلائل ماد کوچک و بزرگ را میداند واصل ونسب خود میداند لذا به تحقیق پناه میبرد و با مقایسه قبایل مدعیان و هندیان و نزدیکی این قبایل تحقیق خود را مینویسد انسان با معرفت اگر واقف به موضوعی نیست آن را اراجیف نمینامد اگر آن فرد به مانند پرینجک ترکیه ای در دادگاه ثابت کند که ادعای ارامنه کذب مظلق است و دادگاه اروپا به نفع پرینجک رای داد بدهد آن موقع این فرد تهمت زن بد دهن را در اروپا پشت میله های زندان باید دید مواظب بی خبریتان باشید .
رابعا"ترکیه در منطقه ما دموکراتیک ترین و آزادترین کشور است البته با انتقاداتی که بر آن وارد است و دروغها را باید از راستها تفکیک کرد دروغها : این است که در 1915 ارامنه راکشته است و یا در حق ملتهای خود حق کشی میکند
راستها : این است که حق ملتهای خود را در دورانی که گذار به انسجام ترکیه بوده پایمال کرده است ولی حالا چه؟؟؟ پس مبارزه مسلحانه با این دولت دموکراتیک غلط است و باید سلاح بر زمین از طریق حزب مبارزه کرد . والا پشیمانی دیر است به مانند از بین بردن عثمانی توسطاتحاد شوم امپریالیستهای انگلیس و فرانسه و روس و آمریکا .