Skip to main content

باز هم فشار خون بعضی ها از

باز هم فشار خون بعضی ها از
Anonymous

باز هم فشار خون بعضی ها از وحشت و درماندگی بالا زده و دارند ....میگویند و از خودشان میپرسند !؟"بلوچستان ایران" کجاست . ویا اینکه بلوچها مهاجرینی هستند که بعد از استقلال هند از انگلیس و تشکیل کشور پاکستان در سال 1948 به سوی غرب (ایران) مهاجرت کرده اند؟!. برخی ها هم دکتر رضا حسین بر را با دکتر محمد حسن حسین بر وکیل برجسته ایرانی- امریکایی اشتباهی گرفتند و بده بیراه نثار دکتر رضا حسین بر میکنند. برخی دیگر ادعا میکنند چونکه فلمبرداری نشده و ......
خلاصه کلام تمامیت خواهان ، سلطنت طلبان و مهره های رژیم و ...همه با این جلسه غافلگیر و وحشت زده شده اند.
بجای اینکه علت اینگونه جلسات را بطور منطقی و عادلانه مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهند ، با حملات روانی تحقیر و توهین ، باعث تشویق و تکرار اینگونه جلسات از طرف "نماینده گان ملت بلوچ "در داخل و خارج کشور در اینده میشوند.

ایران میراث و متعلق به هیچ ملتی خاصی نیست . ایران سرزمینی که در ان ملتهای بلوچ،تورک، فارس، کرد،عرب ، ترکمن و غیره.... قرنها و هزاران سال در ان ساکن هستند و همه این ملل با تفاوت زمانی کم و بیش به فلات ایران مهاجرت کرده اند. ما بلوچها به تمام ملل ایران احترام میگذارنیم و هیچ ملتی را برتر و بهتر از دیگران قبول نداریم. و تنها راه حفظ تمامیت ارضی ایران هم زمانی امکان پذیر میشود که ستم انسانی- ملی از بین برود ، و همه ملل ایران بطور عادلانه و برابر و بدون تبعیض در اداره امور کشور سهیم باشند.