Skip to main content

جناب یوسف آذربایجان

جناب یوسف آذربایجان
Anonymous

جناب یوسف آذربایجان
پس تا اینجا معلوم شد که شما میل باطنی تان به امثال پیشه وری است. کسی که در واقع تنها یک آلت دست استعمار برای تجزیه ایران بود.
بگذریم که اگر پیشه وری مانده بود بعید به نظر می رسد که شماها امروز وضعیتی بهتر ازولایات جنوب روسیه فعلی می داشتید. اگر از بنده بپرسید نظرم این است که برای ایران و بالطبع و آذربایجان امثال بختیار هزار بار نسبت به جوجه استالینیست هایی مثل علی اف وپیشه وری بهترند.
این را داشته باشید تا برویم سر بحث تحصیل به زبان ترکی . اگر از عالم روایا های شما کمی فاصله بگیریم و به واقعیت نزدیک شویم به نظر من صحبت از تحصیل به زبان مادری با کسی که در فقر مطلق است و نان شب ندارد بی معنی است.
امروز اکثریت مردم ایران و بالطبع آذربایجان زیر خط فقرند. اکثریت جوانان ایران و بالطبع آذربایجان بیکارند و مسئله یک برای این اکثریت امنیت اقتصادی یعنی نان

بهداشت و مسکن است و بعد هم مینیمم آزادی برای یک زندگی انسانی در حد حداقل . بهمین دلیل است که بنده واقع گرایانه عرض کردم که بجای شعارهای کودکانه بر گرد تحصیل به زبان مادری در شرایط امروز ایران که مزد گور کن هزار بار بیشتر از آزادی هر ایرانی ست باید به درد مشترک همه ما ایرانیان یعنی رژیم منفور جمهوری اسلامی پرداخت . تا این درد علاج نشود تا فقر و فحشا و جهل در ایران ریشه کن نشود کوبیدن بر طبل تحصیل به زبان مادری بیهوده است. هر چند که به نظرم مسئله تحصیل به زبان مادری تنها لفافه ای برای تجزیه طلبی است.
همچنین عرض کنم که به نظر بنده سر نخ اصلی تمام این جریانات تجزیه طلب که اینروزها در هر گوشه ایران به ما تزریق می شوند به اتاق فکر وزرات اطلاعات بر می گردد که بنا بر مثل معروف تفرقه بینداز و حکومت کن با دامن زدن به جریانات تجزیه طلب سعی در به انحرف کشیدن جوانان از پرداختن به درد مشترک و ممانعت ازشکل گیری صف مشترک مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم منفور خمینی دارد.
با احترام
ناصر رحیمی