Skip to main content

مثل اینکه بدجوری چوب توی

مثل اینکه بدجوری چوب توی
Anonymous

مثل اینکه بدجوری چوب توی زنبورخانه پان ترکیستهای وطنی کردیم...
به چند جوجه پان ترکیست- پان آذریست که با تاسی از بزرگترهاشان به وسط پریده و نفس کش می طلبند و انتظار دارند که وقت صرف کنم و پاسخ ارجیفشان را بدهم، می گویم که می توانند عم پاسخگویی مرا در لیست پیروزی های مشعشع خود، از سنخ فتوحات رهبرشان در باکو، بگنجانند.

هم چنین چندین نفر از سربازان رشید! جمهوری آذربایجان هم فرصتی یافته اند تا در این صفحات به قمپز درکردن و شمشیر کشی های دون کیشوتی بپردازند. فعلا فقط به یکی از اینها، که در جای دیگر پاسخ هذیان گویی هایش را دریافت کرده و اینجا باز به گرد و خاک پرانی می پردازد پاسخ می دهم. اگر فرصت شد، به سراغ اراجیف گویان دیگرهم خواهیم رفت.
این آقا یوسف می فرماید: " ... اینبار تاکتیک عوض کرده و از حربه هم وطن و امثالهم استفاده کرده ای ... ". آقا یوسف

لازم نیست که از حول حلیم توی دیگ بیفتی. این دست دوستی که من دراز کرده ام برای آدمهایی است که از حداقلی از شعور و عقل سلیم و نگرانی از فردای کشورشان برخوردار باشند، نه کسانی که بخواهند پس از حکومت مذهبی مملکت را در کشمکش و آشوب بی پایان قومی فرو ببرند. مطمئن باشید که مارا با امثال شما کاری نیست. اگر هم کاری باشد در افشاگری بی محابا و رسوا کردن ماهیت تفکری است که نمایندگان جنایتکار و آبروباخته آن حداقل صدسال است زندگی را بر مردم منطقه حرام کرده و حالا هم دست بردار نیستند. هر زمان یکی از خلقهای منطقه باید قربانی رویاهای اهریمنی پان تورانیسم، پان ترکیسم، پان عثمانیسم و و ... شود تا "نژاد ترک" همه جامسلط شود و امپراتوری "توران بزرگ" در اروپا و آسیا بوجود آید ...!!! آقای یوسف، اقایان لافزن دیگر، خودتان هم می دانید که علت اصلی دشمنی و کینه شما و رهبران جنایتکار محبوبتان نسبت به ارمنیان اینست که این نقشه اهریمنی تا حالا با مقاومت ارمنستان نقش برآب شده است و انشاء الله که برای همیشه و بطور کامل و برگشت ناپذیر نقش برآب شود و به مثال تفکر نازیسم و فاشیسم اثری از آن باقی نماند. به احتمال قریب به یقین هم همینطور خواهد شد، زیرا حالا کشور کعبه آمال شما با کردها هم مشکل جدی پیدا کرده و با حرکتهای قلدرمآبانه و افتضاحاتی که رهبر عظیم الشان شما به بار می آورد، همه را، جز چند جوجه همزبان نابخرد در این طرف مرز، باخود دشمن کرده است. بااین وضع، دیری نخواهید پایید به جای آن خواب امپراتوری نو عثمانی، فقط امیرنشین کوچکی بیش در اطراف بسفر برایتان باقی نخواهد ماند. آنوقت است که درمورد امثال شما خواهندگفت: زمستان آمد و رفت، ذغال هم چنان روسیاه ماند.
فعلا، اینرا داشته باشید تابعد.