Skip to main content

آنچه که به عنوان

آنچه که به عنوان
Anonymous

آنچه که به عنوان «افسارگسیختگی» از آن نام برده شده است در واقع شکستن تابو از ظلم بزرگ استعمار و استثمار ملل غیر فارس در ایران، علی‌الخصوص ملت تورک آزربایجان جنوبی می‌باشد که طبیعی است به مذاق تمامیت‌خواهانی که به پشتوانه‌ی تاریخ‌سازی جعلی با درآوردن حکومت ایران به مصادره‌ی اقلیت فارس، با تحمیل زبان و هویت فارسی به دهها میلیون غیر فارس، با پیاده‌سازی سیاست آسیمیلاسیون و یکسان‌سازی زبانی و هویتی جهت نابود نمودن هویتشان تلاشی بسیار بیرحمانه نموده‌اند می‌باشد اما اصلاً تعجب‌آور نیست که کسانی که خود را اپوزیسیون رژیم فارس می‌پندارند به دلیل همذات‌پنداری، خویشاوندی فکری و همپالگی با رسانه‌های مزدور رژیم از قبیل «امپرانوری دروغ» به تخریب و ترور شخصیت اندیشمندان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی بپردازند.

شخصی به نام «آرسن نظریان» که با برآشفته شدن از از افشای جنایتهای داشناکهای ارمنی توسط فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی منقلب شده است با نوشتن مطلبی متوهمانه به نشر حقیقت توسط ایران‌گلوبال معترض شده است و با آسمان و ریسمان به هم بافی و آوردن مثالهایی از دموکراسی کشورهای غربی انتظار عبث خود جهت مشروط نمودن «آزادی بیان» به عدم افشای ماهیت جنایتکاران ارمنی و سایر جنایتکاران را بیان نموده است اما ایشان که مشخصاً نه در پی حقیقت بلکه در پی امحای آن می‌باشد بطور مشخص نمی‌گوید که فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی چه چیزی برخلاف حقیقت گفته‌اند!؟ تمامی موارد بیان شده در این سایت در همه جا، حتی در ویکی‌پدیای فارسی که تحت کنترل رژیم فارس می‌باشد یافت می‌شود. امروزه به مدد انقلاب رسانه‌ای سرپوش گذاشتن بر حقیقت بسیار سخت شده است و با یک جستجوی ساده در موتور جستجوی گوگل به سادگی مطالبی مانند کشتار خوجالی در این لینک "https://fa.wikipedia.org/wiki/کشتار_خوجالی" در دسترس همگان می‌باشد. از «آرسن نظریان» باید پرسید شما از چه چیزی برآشفته شده و با لجن‌پراکنی بر علیه فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی آنان را «جوجه پان‌تورکیست» خطاب نموده‌اید!؟ آیا خیلی سخت است که در مقابل چنین اهانت‌های مذبوحانه‌ای شما نیز متقابلاً به عنوان «جوجه فاشیست پان‌ارمنی» مورد خطاب قرار گیرید!؟ اصلاً شگفت‌آور نیست که حامیان جنایتکارانی که با ارتکاب چنان جنایتهای هولناکی که مایه‌ی ننگ بشریت می‌باشد با به راه انداختن داد و هوار الکی بر به مسلخ بردن حقیقت تلاش نمایند اما گویا فراموش نموده‌اند که امروزه در قرن 21 به مدد رسانه‌های جمعی «فریاد حاشا آنقدرها هم بلند نیست» و بردِ داد و قال‌های الکی اینگونه افراد فراتر از نوک بینی‌شان نمی‌رود و ایران‌گلوبال هم سایتی در بین میلیون‌ها سایت در جهان می‌باشد و جایی نیست که کسی که به دلیل چوب فرو نمودن فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی در لانه‌ی داشناکهای جنایتکار ارمنی، به دلیل برآشفتگی شدید توهم‌پراکنی‌هایی مانند "مثل اینکه بدجوری چوب توی زنبورخانه پان ترکیستهای وطنی کردیم". بنماید. اینجا محلی نیست که کسی با لفاظی و سخن‌پراکنی و نشر توهمات فاشیستی تصور نماید که بمب هسته‌ای منفجر نموده است. این سایت صرفاً جایی برای بیان اندیشه‌ها می‌باشد نه لاغیر.

***
اما فارغ از حامیان داشناکهای جنایتکار ارمنی که تکلیفشان مشخص بوده و با مردود شدن در آزمون انسانیت شدیداً روسیاه گشته‌اند برخی فاشیست‌های شناسنامه‌دار نیز که با نوشتن دهها مطلب فاشیستی بر علیه به اصطلاح تورک‌تباران حتی از طرف همفکرانشان نیز طرد شده و مجبور به گزیدن گوشه‌ی عزلت گشته‌اند با مغتنم شمردن فرصت به دست آمده تلاش بر آوردن خود به صحنه نموده و به زعم خودشان آتش‌بیار معرکه شده‌ و اقدام به تخریب و ترور شخصیت جناب لوایی که مطالبش در چارچوب نقد فکری جامعه‌ی ایران و به بوته‌ی نقد کشیدن مبانی استعمار و استثمار و اشغالگری فارس بوده است حمله نموده‌اند. به رغم آنکه بوی مشمئز کننده‎‌ی انتشار احساسات بغایت فاشیستی از نقطه به نقطه‌ی مطالب «ناصر کرمی» به مشام می‌رسد اما این شخص که مشخصاً از دریده شدن حباب توهمات فاشیستی اشخاصی مثل خود بسیار عصبانی می‌باشد شروع به گنده‌گویی و چماق‌کشی بر علیه جناب لوایی و سایر اندیشمندان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی نموده است البته برای من بیشتر از اشخاص، دفاع از حق «آزادی بیان» و «آزادی اندیشه‌»ی ملت تورک آزربایجان جنوبی که نزدیک به صد سال در زیر چرخهای استعمار و استثمار فارس زبان و هویتش به یغما رفته و سرزمینش به ویرانه تبدیل شده است مهم می‌باشد. به اشخاصی مانند «ناصر کرمی» همین اشارت کوچک کافیست «آینه چون عیب تو بنمود راست، خود شکن آئینه شکستن خطاست».