Skip to main content

آقای توکلی دست شما درد نکند

آقای توکلی دست شما درد نکند
Anonymous

آقای توکلی دست شما درد نکند. سایت امپراطوری دروغ همانگونه که از شناسنامه آن پیداست در جهت کوبیدن سایتهای تحلیلی و خبری فارسی زبان میباشد ولی آنچه که شما را برجسته تر کرده است عدم سانسور مطالبی است که در جامعه ما واقعا وجود دارد.
اکثر سایتهای فارسی زبان مثل جمهوری اسلامی سعی در پنهان کردن واقعیات جامعه و سخن گفتن از طرف مردم خیالی ایران هستند. یکی از اصلاح طلبان میگوید یکی از خاتمی و دیگری از خواست مردم برای حکومت دین اما تنها سایت ایران گلوبال هست که نشان میدهد مردم و به اصطلاح روشنفکران ایران چگونه میاندیشند . آنها از دمکراسی حرف میزنند اما معنای آن را نمی فهمند از آزادی بیان حرف میزنند اما معنای آن را آزادی بیان برای ما نه دیگری تعریف میکنند. تمام راه حلهایشان برای ایران آینده مبهم و دو پهلو است. خمینی در پاریس میگفت کمونیستها هم در بیان عقاید آزادند اما وقتی قدرت گرفت به غیر کمونیست

هم رحم نکرد حال این اوپوزسیون حتی حاضر به گفتن این جمله هم نیست وای به روزی که به قدرت برسد. کسانی که خود را مخالف رژیم میدانند و مدافع حقوق انسانها از الان باید خط خود را مشخص کنند و آن را به آینده نا معلوم موکول نکنند. مثل رضا پهلوی که هیچ گاه به صراحت در مورد آینده حکومت ایران سخنی نگفته است. آقای توکلی راه شما درست است و باید مقابل نوک پیکان رسانه های رژیم باشید. راه شما آزادی بیان برای تمام عقاید از خداباوران تا بی خدایان از معتقد به کمونیست تا لیبرالها و از پان ایرانیستها تا استقلال طلبان. شما نشان داده اید که در ایران دیگر مثل سالهای 57 و قبل از آن ملت ایرانی وجود ندارد و این ملت تبدیل به ملل شده اند و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم همه باید از حقوق مساوی برخوردار باشیم والا به سرنوشت یوگسلاوی دچار خواهیم شد. آزادی برای همه کس حتی آزادی برای استقلال طلبان.