Skip to main content

همانگونه که قبلا یاد اور شدم

همانگونه که قبلا یاد اور شدم
Anonymous

همانگونه که قبلا یاد اور شدم جریاناتی و یا کسانی عمدا میخواهند که با بی اعتبار کردن سایت ، مانع اگاهی رسانی و فعالیت کاربران علیه ستم مدنی- ملی شوند. نمونه اش کاربری بقول "یکنفر" با نام «عملیاتی عبدالربه زاهدانی» با کینه شتری و تنفر و تحریف و جعل و دروغپردازی ، منکر تاریخ و هویت ملت بلوچ و دیگر ملل ساکن ایران میباشد. اگر مروری به کامنت های این شخص شود غیر از کینه ، تنفر و تفرقه بین ملل ایران ،هیچ جمله مثبتی در مورد بلوچها، تورک ها و عربها و....نمی بینید. این شخص با عدم درک و اگاهی غیر مستقیم به ملت فارس (خودش رافارس می داند) با دیدگاه بی نهایت نژادپرست ضربه میزند.
همچنین این فرد با اطلاعات ابتدایی و لمپنی طوری به خود باوری رسیده ، که انگار ایران ارث جد و اباد اوست . بار دیگر من به این شخص و کسانی که مانند او فکر میکنند یاد اور می شوم : ایران متعلق به تمام ملل ساکن دران میباشد، که طی

قرنها و هزاران سال پیش با تفاوت زمانی کم و بیش به فلات ایران مهاجرت کرده اند. و تنها راه حل عادلانه و منطقی برای حفظ تمامیت ارضی ایران ، به رسمیت شناختن حقوق مدنی- ملی ، برابری و رفع تعبض و اشتراک مساوی در اداره امور کشور میباشد.