Skip to main content

جناب آقاى توکلى عزيز, درود بر

جناب آقاى توکلى عزيز, درود بر
Anonymous

جناب آقاى توکلى عزيز, درود بر شما, فشارهايى که بر شما و سايت ايران گلوبال وارد ميشود, نشان از بى طرف بودن سايت ايران گلوبال به عنوان يک رسانه اى دارد که نظرات همه را انعکاس ميدهد واين فشار ها خود نشان از موفقيت ايران گلوبال هست. ايران گلوبال نبايد در برابر اين فشارها تسليم شود,چون روند انتقاد نا به جا و حتى فحاشى بعضى از نابخردان, کم کم از صافى عبور ميکنند و يک فرهنگ سالم را رقم خواهد زد که سرچشمه يک گفتمان انتقادى سياسى و حقوقى سالم خواهد بود.معيار کسانى که از ايران گلوبال ناراضى هستند, ريشه در فسيلهاى به جا مانده از تفکرات ولايت فقيهى و استبدادى دارد.

در پايان, يک پيشنهاد کوچک دارم که شايد بتواند حجم اين فشارها را کم کند. و آن اين هست که کلمات بد, زشت, را جمع آورى کرده و در قسمت کامنتها ذخيره کنيد که نرم افزار اجازه انتشار اين نوع کلمات را ندهد. که اصطلاحأ به آن مىگويند Comment Blacklist. نميدانم سايت ايران گلوبال اين را دارد يا خير ولى ورد پرس wordpress آن را به عنوال يک پلگ اين plugins دارد.
يک راه ديگر اين است که کامنتگذاران بايد ثبت نام کنند و اگر به کسى توهين کردند, عضويتشان لغو ميشود و نميتوانند کامنت بگذارند و يا به عنوان نويسنده, نمى توانند مطلب بگذارند.
پيروز باشيد.