Skip to main content

آرسن نظریان هنوز نمی داند که

آرسن نظریان هنوز نمی داند که
دیرنج مین ائللی

آرسن نظریان هنوز نمی داند که برای تحریف قتل عام خوجالی در اختیار داشتن منوپل رسانه های ارتباط جمعی لازم است و یکصد سال زمان. زخمها تازه تر از انی هستند که می پندارد و اگر جای او بودم نمک نمی پاشیدم.
زوری بالایان قهرمان ملی ارمنستان در کتاب خاطرات خود از جنگ خوجالی می نویسد " وقتی من و خاچاطور وارد خانه ای شدیم , مشاهده کردیم سربازان پسر بچه 13 ساله ای را به پنجره میخکوب کرده اند. پسرک جیع می کشید و برای ساکت کردنش خاچاطور سینه مادر بچه را برید و در دهان او قرار داد. بعد من کاری که پدران او با ما کرده بودند با او کردم. من پوست سینه و شکم پسرک ترک را کندم. او 7 دقیقه بعد جان داد. این وظیفه ملی من بود. بدلیل اینکه شعل پیشین من پزشکی بود اومانیسم درونی من اجازه خوشحالی از این عمل را نمی داد اما افتخار می کنم که درصدی از انتقام ملتم را گرفتم. خاچاطور پسرک را تکه تکه کرده خوراک

سگ ها که از نژاد خودشان هستند کرد. عصر آنروز سه کودک دیگر تورک را هم به همین طریق کشتم. من وظیفه ملی-میهنی خود را بجا آوردم. خاچاطور خیس عرق بود. در چهره و رفتار او و سربازان روح انتقام اومنانیستی موج می زد. روز بعد به کلیسا رفتیم تا روحمان را از اعمال روز قبل پاک کنیم. ما موفق شدیم خوجالی 30 هزارنفری را کاملا پاکسازی کنیم. "
کتاب " احیای روحمان" اثر زوری بالایان صفحه 260 منتشر شده در سال 1996.

اینهمه خباثت متمرکز باور نکرنی در این عنصر ارمنی, نتیجه دروغها و داستانپردازیهای حوادث 2015 است که موجب تلنبار شدن کوهی از کینه در دل چند نسل از ارامنه شده و برخی از آنهارا به دست یازیدن به هولناک ترین جنایات در کمال خونسردی سوق داده است. آرسن نظریان ناشیانه می خواهد جنایات مرتکب شده در خوجالی را لاپوشانی کند.

امیدوارم اعمال آندرانیکها, پطروسها , کوچاریانها, سرگیسیانها و زوری بالایانها در بین ما ها نیز انسانهای تشنه به خون ارامنه پرورش ندهد. کار سختی در پیش داریم و آرسن نظریانها هم مزید بر علتند.