Skip to main content

آقای نظریان  از همین پاراگراف

آقای نظریان  از همین پاراگراف
Anonymous

آقای نظریان  از همین پاراگراف اول  خیلی زیرک تشریف داری این عین نوشته شماست « در رابطه با این فاجعه اخبار و اطلاعات آنقدر ضد و نقیض و در هاله ابهام فرو رفته که تشخیص واقعیت از غیرواقع همواره آسان نیست. »
یعنی مشخص نیست که قتل عامی صورت گرفته و اگر هم صورت گرفته مشخص نیست چه کسانی انجام داده . ببینید در جلو چشم همگان و در جلو دوربین ها و عکسهاو فیلم قتل عامی صورت گرفته و آقا نظریان راه فرار قاتلان ارمنی میگردد ولی زوری بالایان یکی‌ از شعرا و نویسندگان مشهور ارمنی در کتابی‌ تحت عنوان: احیا دوباره روحمان؛ از قتل عام خوجالی در تاریخ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ که خود نیز در آن شرکت داشته چنین مینویسد:
با خاچاتوریان به خانه ای که تصرف کرده بودیم وارد و کودک ۱۳ ساله ترکی رادیدیم که توسط سربازان ارمنی به پنجره اتاق میخکوب شده بود خاچاتوریان برای اینکه جلوی گریه و فریادهای کودک را بگیرد پستان

بگیرد پستان بریده شده مادرش را به زور در دهان وی فرو برد بعد از آن من پوست سر و سینه و شکم کودک را کنده و تایم گرفتم کودک در عرض هفت دقیقه بر اثر شدت خونریزی جان داد و من با این عمل دچار شادی و شعف زاید الوصفی شدم و تمام روحم سر شار از غرور گردید.
قای نظریان از نوشتن این مقاله ات مدت ها گذشته و دنیا این قتل عام را محکوم میکند و تو در توجیه همکیشان هستی چرا دولت ارمنستان کتاب زوری بالیان را جمع آوری میکند چرا دیگر به زوری بالیان میکروفون داده نمشود چرا زوری بالیان ممنوع الخروج شد ؟ ما با ارمنی ها که همیشه عالت دست این و آن بوده اند بل اجبار همسایه هستیم ولی گول نیرنگ و فریب را دیگر نخواهیم خورد آن صبو بشکست و آن باده بریخت و اینرا نیز بگویم که من شخصا به حل مسئله قره باغ از طریق صلح اعتقاد ندارم چرا که ارامنه عالت دست هستند و تا زمانی که از عالت دست شدن روس ها خارج نشوند همینطور در بدبختی و فقر بسر خواهند برد.
الان حدود 50- 60 هزار ارمنی به ترکیه پناه آورده اند و بیچاره ها به هر کاری در ترکیه راضی هستند ولی حاضر به بازگشت به ارمنستان نیستند.