Skip to main content

آقای دیرنج مین ادللی، آقایان

آقای دیرنج مین ادللی، آقایان
Anonymous

آقای دیرنج مین ائللی، آقایان پان ترکیست دیگر،
زیاد قالماقال نکنید و هیاهوی بسیار برای هیچ راه نیاندازید. اینکه آذربایجان اعلام کرده می خواهد دادگاهی بین المللی همانند لاهه آنها را محاکمه کند که دلیل و مدرک نمی شود. جهت اطلاع جنابعالی و دیگران، رژیم باکو در 1994 شکایتی علیه بالایان با ادعای اینکه وی در یک بمب گذاری در باکو شرکت داشته به اینترپل فرستاد، اما ریاست اینترپل اعلام کرد که از نظر وی شکایت باکو به انگیزه سیاسی است و لذا ترتیب اثری به ان داده نمی شود. رجوع کنید به: https://en.wikipedia.org/wiki/Zori_Balayan
باکو به دلیل کذب اظهارات و تبلیغاتش جرات طرح شکایت درمورد کتاب مجعول مورد علاقه شما را نداشته، زیرا در اینصورت خود در مظان اتهام افترا و بهتان قرار می گرفت.
دروغ مربوط به این کتاب مجعول نمونه خوبی از شعار معروف ژوزف گوبلز، وزیر تبلیغات رژیم نازی است که می گفت دروغ را باید

آنقدر بزرگ گفت که مردم باورشان بشود. من به شما، به تمام هموطنان آذری و غیرآذری اعلام می کنم که قضیه این "کتاب" دروغ محض است. هیچ کتابی تحت عنوان مجعول "برای احیاء روحمان !" با آن محتوای تهوع آوری که شماها ساده لوحانه باورش می کنید و یا تاییدش می کنید، نه در قراباغ نه در ارمنستان و نه در جای دیگرغیر از چاپخانه های دستگاههای اطلاعاتی و جنگ روانی باکو منتشر نشده است.
شما شهادت ژورنالیست مشهور ترک، عضو کمیته ضد نژادپرستی و ضد تبعیض و فعال حقوق بشر در استامبول را قبول ندارید، اما کودتای تبلیغاتی رژیم فاسد باکو را به راحتی می پذیرید، برای آنکه آنچنان وجودتان از کینه و نفرت نسبت به ارمنیان انباشته شده که هیچ نوع سند و مدرکی در اثبات کذب اتهامات ادعایی برای شما پذیرفته نیست. متاسفم برای شماها همپالکی هایتان که یک رژیم فاسد خارجی اینطور آسان شما را آلت دست قرار می دهد.