Skip to main content

پاسخ به سوالات :«:تیراژ» سایت

پاسخ به سوالات :«:تیراژ» سایت
کیانوش توکلی

پاسخ به سوالات :«:تیراژ» سایت، سیستم فدرال و سرنوشت آن درعراق، «بی طرفی و دعودا ها»، باز نشر «رسانه ایران» ،« لایک یا مثبت و منفی‌» و....1_معمولا سایت ها، تیراژ خود را مخفی می کنند و یا ارقام عجیب و غریبی از خود ارائه می کنند تیراژ سایت براساس رویدادها خبری ، بالا و پائین می اید ، تیراژ متوسط ایران گلوبال چیزی در حدود 5000 در روز است . بایستی توجه داشت که ایران گلوبال به دلیل مباحثی که در ان صورت می گیرد، کاربرانی دارد که اینجا را «خانه فکر» خود می دانند. از سوی دیگر بایستی توجه داشت که ما بنوعی مورد تحریم سایت های همچون «گویا» قرار گرفته ایم .با این وجو د ایران گلوبال در شبکه های اجتماعی همچون تویتر و فیس بوک بسیار فعال است.

.2_ سیستم قدرال در عراق متاسانه در آستانه شکست قرار دارد. با این وجود وضعیت ایران با عراق بسیار متفاوت است .
همچنین زیر پوست بخش تحصیل کرده مردمان خاورمیانه ، نشانه هایی دیده می شود که گفتمان غالب که افراطی گری اسلامی در حال ریزش است .فکرپذیرش تفاوت های مذهبی _ اتنیکی مردمان خاورمیانه وایجاد «اتحادیه خاورمیانه» در رحال رشد است. غالب شدن چنین فکری احتیاج به سالها کار دارد ابتدا بایستی در سطح دولت های منطقه همچون ترکیه ، عربستان ، ایران و... اقداماتی جهت کاهش تنش منطقه ای صورت بگیرد (که بنظر می رسد که در حال انجام است) در بخش الیت خاورمیانه هم گرایش تفکر «اتحاد» در مقابله با تفکر« تفرقه » در حال رشد است. . پیش شرط چنین گفتمانی، در گرو، دوری گزیدن از«تمرکزگرایی» و «تجزیه طلبی» است . بنظر من ، بطور موقت هم شده بایستی تبلیغ «تجزیه طلبی» را از دستور کارالیت و فعالان سیاسی خارج شود و بجای آن ، تغییرات رفرمیستی در چارچوب مرزهای کنونی کشور ها صورت گیرد در غیر این صورت جنگ های مداوم گریبانگیر کشورهای منطقه خواهد شد. ما بایستی از اتحادیه اروپا بیاموزیم .3_ کسی پیشنهاد کرد:« اگر مطلبی در سایت رسانه ایران درباره ایران گلوبال و یا نویسندگانش منتشر گردید برای مخاطبان ایران گلوبال نشر داده شود » سیاست ایران گلوبال برجسته کردن انتقادات وارده به خود است.طبیعتا چنین خواهیم کرد اگر دوستان لینک «رسانه ایران »را برایمان ارسال کنند.4_
دوستی پیشنهاد کرد که :« قسمت کامنت‌ها را با لایک یا مثبت و منفی‌ مجهز کنید» منهم مدتهاست به چنین نتیجه گیری رسیده ام که این کار موجب کاهش کامنت های بی محتوا خواهد شد.5_ چند سال پیش، به دلیل سوء تفاهم؛ دعوای کوچولویی بین من و اقای بابک گرفته بود که هردو ما آن را به فراموشی سپرده ایم و ایشان سالهاست که آکانت سایت را در اختیار دارد.