Skip to main content

بسیار جالب است که تورکان و

بسیار جالب است که تورکان و
Anonymous

بسیار جالب است که تورکان و پان تورکان و تورانیان، همه ی مردم جهان را بد می دانند جز خودشان را. من در جایگاه یک ایرانی هرگز از مردم ارمنی ایران نه بدی دیده ام و نه رفتاری که نشان از خشم و کینه آنها در برابر قوم ها و مردمان کشورهای دیگر باشد.
تورک ها باید بیاموزند که دشمن تراشی هنر نیست. اگر آز و طمع خودتان را کم کنید و چشم به خاک و فرهنگ و تاریخ دیگران نداشته باشید می توانید در کنار دیگران با آشتی زندگی کنید. آیا باید قوم ها و کشورهای دیگر دست در دست همدیگر شما را برای همیشه نابود کنند تا دست از باورهای واپسگرایانه بردارید؟!

نهصد سال است که باورهای تورکان مغول و تورانیان پیرامون دریای کاسپیان و عثمانیان ، جز خونریزی و آزار دیگران نشان نداده است. مشکل شما چیست که اینجور خشمگین و کینه جو هستید؟! به دیگران ستم می کنید و سپس گریه و زاری راه می اندازید که همه به شما ستم کرده اند.
ایران را با گسرتش اسلام اهریمنی که آن را با کینه و شیوه های جنگ مغولی-تورکی آغشته کردید، به ویرانی کشاندید. ستمهای شما در آذربایجان ایران هنوز در خاطره مردم ایران هست و اکنون با بی شرمی و دغلکاری، مردم آذربایجان را تورک می نامید و نمایش دوستی با آنها می دهید.
بسیاری از مردم ایران و جهان هنوز نمی دانند که این عرب ها نبودند که اسلام را در ایران و جهان گسترش دادند بلکه این تورکان بودند که برای قدرت نمایی و بهره برداری از قوانین بدوی اسلام به آن دست یازیدند تا همچون نیاکان تورانی خودشان به کشتار و ستم بیشتر بپردازند.
به همان شیوه ی تازیان، خودتان را مظلوم دو عالم نشان می دهید ولی هرچه دشمنی و کینه توزی است از گور شما و همان تازیان بر می خیزد. از فروپاشی عثمانی درس نگرفتید و اکنون با واژه های مردم فریبانه می خواهید عقده گشایی کنید.
این ره که شما می روید بجز سرشکستگی و نابودی برای شما نخواهد داشت. هم ارمنیان را دشمن می دانید و هم ایرانیان را. کسی هست که شما او را دشمن ندانید؟!