Skip to main content

درودهای صمیمانه خدمت جناب

درودهای صمیمانه خدمت جناب
اقبال اقبالی

درودهای صمیمانه خدمت جناب کرمی عزیز؛
چند مطلب را خدمتتان عرض می کنم.
1- به نظر من، ما در آغاز کار "تریبون" هستیم و تلاش نخست ما ناظر بر شناساندن تریبونی ملی برای ایرانیان است. تریبونی که میدان رزم سیاسی، فرهنگی ایراندوستان سکولار دمکرات باورمند به برچیدن حکومت اسلامی و ایجاد نظام سکولار دمکراتیک می باشد.
2- حرکت ما با پشتوانه اندیشمندانی که شجاعانه برای آزادی، سکولار دمکراسی و براندازی حکومت اسلامی قلم میزنند، امکان پیشروی می یابد. معرفی سایت در ایرانگلوبال و .. اقدامی جهت تحقق این هدف است.
3- ایجاد تریبون های شنیداری و دیداری جهت روشنگری سیاسی - ایجابی از خاستگاه ایراندوستانه، سوسیال و سکولار دمکراتیک، نیاز حیاتی جنبش ازادیخواهانه ایرانیان است. این امر هنگامی کارساز و سرنوشت ساز است که کمیت و کیفیت قابل توجهی از کارکشتگان بی غل و غش

اپوزیسیون، که جان و دل به رهائی مردم ایران سپرده اند، تبلور عینی "تریبون" گردند و کلیت حکومت اسلامی (پان اسلامیسم) و ارتجاع فاشیستی پان عربیسم، پان ترکیسم و هر اندیشه ایران ستیزانه، نژادپرستانه و استبدادی را مورد نقد قرار دهد و همزمان با روشنگری های روزمره، اندیشه های سکولار دمکراسی را بمثابه جایگزین بمیدان کشد.
4- در مورد به چالش کشیدن نظرات نادرست، اینکار توسط عزیزان و گرامیان آزادیخواه و ایراندوست در ایرانگلوبال انجام می گیرد. سایت ایرانگلوبال به سمتی میرود که گورکن سیاسی فاشیستم پان ترک در خارج کشور گردد.
از توجه و اظهار نظر مسئولانه شما سپاسگزارم
با مهر و احترام
اقبال اقبالی